چهارشنبه 28 شهریور 1403

سعید محمد افشا کرد / نقش جمیله علم‌الهدی در عزل و نصب‌های دولت رئیسی

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
سعید محمد افشا کرد / نقش جمیله علم‌الهدی در عزل و نصب‌های دولت رئیسی

اقتصادنیوز: رحمت‌الله بیگدلی با انتشار متنی در شبکه اجتماعی اکس، ادعاهایی را به نقل از سعید محمد درباره دولت سیزدهم مطرح کرده است.

به گزارش اقتصادنیوز، رحمت الله بیگدلی، فعال سیاسی اصلاح طلب با انتشار متنی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی اکس، ضمن اشاره به دیدار خود با سعید محمد، رئیس سابق مناطق آزاد، مدعی شد: «آقای محمد می‌گفت: یکی از مشکلات ما در دوران مرحوم رئیسی دخالت‌های عجیب خانم علم‌الهدی در سیاست‌ها و عزل و نصب‌ها بود. ما اگر می‌خواستیم رئیسی را ببینیم باید اول خانم علم‌الهدی را می‌دیدیم و او را توجیه می‌کردیم.»

بیگدلی در بخش دیگری از توییت خود ادعا کرده است: «آقای محمد افزود: من بار‌ها با خانم علم‌الهدی برای ادای برخی توضیحات و توجیه ایشان دیدار داشتم و حسین شمسیان را تحت فشار خانم علم‌الهدی در مناطق آزاد به‌کار گرفتم و وقتی هم فیلم... کیهان مطرح شد و او را برکنار کردم به‌شدت از سوی رئیسی و خانم علم‌الهدی تحت سؤال بودم که چرا شمسیان را برکنار کرده‌ام؟!‌حسین شمسیان از اعضای محوری ستاد انتخاباتی سعید جلیلی بود که حسین شریعتمداری به‌خاطر لو رفتن فیلم... او وی را از کیهان تعلیق کرد، اما تحت فشار خانم علم‌الهدی و رئیسی در مناطق آزاد سمت گرفت!»

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
سعید محمد افشا کرد / نقش جمیله علم‌الهدی در عزل و نصب‌های دولت رئیسی 2