سفر وزیر ارتباطات به شیراز
محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دوشنبه هفتم خرداد 1400 طی سفری به شیراز بهرهبرداری از پروژههای زیرساختی شرکت پست فارس را افتتاح کرد. مرکز هوشمند تجزیه و مبادلات شرکت پست استان فارس به عنوان سومین مرکز هوشمند کشور، به ارزش 29 میلیارد آغاز بکار کرد.