شنبه 29 اردیبهشت 1403

سلاح مقابله با جنگ نرم دشمن تولید محتوای غنی و بروز است / تحقیر ابر قدرت ها در مواجه با نیروی های نظامی ایران

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
سلاح مقابله با جنگ نرم دشمن تولید محتوای غنی و بروز است / تحقیر ابر قدرت ها در مواجه با نیروی های نظامی ایران

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: خاکریز و نبرد در جبهه جنگ نرم و پشت گوشی ها است که در این زمینه باید اصلی ترین دغدغه افسران جنگ نرم تولید محتوای غنی و رویکرد تهاجمی باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما، سردار غلامحسین محمدی اصل پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در مهدیه اردبیل با اشاره به اینکه امروز تهدیدات سخت نیمه سخت و نرم کشور را مورد تهدید قرار می دهد اظهار داشت: در حوزه جنگ سخت به برکت 8 سال دفاع مقدس و رشادت ها رزمندگان و شهدا شاهد پیشرفت های چشمگیری هستیم بصورتی که ابر قدرت ها پوشالی که خود را کدخدا می نامند در مواجه با نیروی های نظامی ایران حقیر می شوند.

وی افزود: جنگ نرم امروز یکی از اساسی ترین تهدیدات نوین دشمن بر کشورمان است که با تولید محتوا بروز، شایعه پراکندگی و تحریف سعی در فروپاشی اعتماد عمومی و نظام خانواده های ایرانی دارند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به اینکه در زمان امیر مومنان نیز دشمن با قدرت رسانه و پول سعی در تحریف تاریخ داشت و جای جلاد و شهید را عوض می کرد گفت: امروز خاکریز و نبرد در جبهه جنگ نرم و پشت گوشی ها است و رهبر معظم انقلاب نیز در این زمینه اعلام آتش به اختیار و آماده باش داده اند که در این زمینه باید اصلی ترین دغدغه افسران جنگ نرم تولید محتوای غنی و رویکرد تهاجمی باشد.

وی تصریح کرد: در عصر فناوری اطلاعات و فضای مجازی جنگ های هیبریدی در حوزه های اقتصادی سیاسی و اجتماعی شکل گرفته و اگر در این برهه به لحظه و به هنگام نقشه هجوم ترسیم نشود قطعا شاهد شکست خواهیم بود.

انتهای پیام /