پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

سمنان

سمنان

وب‌گاه مشرق نیوز

دادستان کل کشور گفت: اهداف نظام جمهوری اسلامی تعلیمی، تربیتی و اصلاحی بوده و نگاه قاضی باید اصلاحی باشد که غالبا همین گونه است.

خبرگزاری تسنیم

تازه‌ترین اثر پروژه «تار و تاریخ‌» با عنوان «خمار مستی» به آهنگسازی میدیا فرج نژاد در شهرستان سرخه در استان سمنان ضبط شده است.

خبرگزاری تسنیم

مراسم اهدای 110 سری جهیزیه در نقاط کم‌برخوردار استان سمنان برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: در راستای حفاظت از یوزپلنگ ایرانی با همکاری بخش خصوصی، 500 هزار هکتار به زیستگاه این گونه در خطر انقراض در اطراف منطقه توران در سمنان اضافه شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس از پیشرفت 70 درصدی مصوبات سفر استانی دور اول رئیس جمهور به دامغان تا دومین سفر به این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: در راستای حفاظت از یوزپلنگ ایرانی با همکاری بخش خصوصی، 500 هزار هکتار به زیستگاه این گونه در خطر انقراض در اطراف منطقه توران در سمنان اضافه شده است.

خبرگزاری تسنیم

بانکها کارخانه دار نیستند و تخصص مدیریت صنایع را هم ندارند از این رو غالب بانکها، کارخانجاتی را که در گذشته از بدهکاران خود تصاحب نموده اند را بجای رشد و توسعه به ورطه نابودی و ورشکستگی کشانده و کارگران آن کارخانجات را بیکار کرده اند.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - معاونان رئیس جمهور و وزرای دولت مردمی همراه آیت الله رئیسی در نخستین سفر استانی سال 1403 با دست پر به دیدار مردم دیار دارالمرحمه رفتند تا ضمن پیگیری روند اجرای مصوبات دور اول سفر به این استان، بخش بیشتری از دغدغه های مردم شریف سمنان و شهرستان های آن را برطرف و به مطالبات آنان رسیدگی کنند.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - آیت الله سید ابراهیم رئیسی و اعضای دولت سیزدهم در قالب سفری 2 روزه در دیار دارالمرحمه سمنان حضور یافتند و با توجه ویژه به مسایل و مشکلات اساسی این استان، راه سرعت‌گرفتن توسعه را در سمنان هموار کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: با اجرای طرح متمرکز سازی چاپ و صدور شناسنامه، زمینه تعویض 34 میلیون شناسنامه فراهم خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: «با اجرای طرح متمرکزسازی چاپ و صدور شناسنامه، زمینه تعویض 34 میلیون شناسنامه فراهم خواهد شد.»

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه الف

رییس سازمان ثبت احوال کشور گفت: با اجرای طرح متمرکز سازی چاپ و صدور شناسنامه، زمینه تعویض 34 میلیون شناسنامه فراهم خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌رییس سازمان ثبت احوال کشور گفت: با اجرای طرح متمرکز سازی چاپ و صدور شناسنامه، زمینه تعویض 34 میلیون شناسنامه فراهم خواهد شد. شناسنامه‌های قدیمی را تعویض کنید. سازمان ثبت احوال کشور بار دیگر از شهروندان خواست که نسبت به تعویض شناسنامه خود اقدام کنند. مهلت سازمان ثبت احوال کشور به شهروندان برای تعویض شناسنامه و اعلام آخرین تغییر نشانی و آدرس اعلام شد. روند تعویض شناسنامه ها، مدارک موردنیاز...