دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

سمنان

سمنان

خبرگزاری تسنیم

نخستین و سومین اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان و جوانان بانوان ایران به میزبانی سمنان برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - اختلال طیف اوتیسم یکی از 6 اختلال عصبی رشدی و مشخصه اصلی مبتلایان آن نقص در ارتباط‌گیری با اطرافیان، تعامل متقابل اجتماعی و الگوهای محدود، تکراری و کلیشه‌ای در رفتار است. خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان سمنان در میزگردی با حضور مسوولان و کارشناسان، به بررسی راهکارهای کنترل این اختلال به همراه توصیه‌هایی تخصصی برای خانواده‌ها پرداخت.

وب‌گاه الف

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با تاکید بر اینکه آواربرداری از یک خرابی 10 ساله زمانبر است، گفت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود و چند سال متمادی تورم بالای 40 درصد را تجربه کرد، اما با روی کار آمدن دولتِ مردمی تمام این ها ساماندهی شد و نرخ تورم و رشد نقدینگی به شدت کاهش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس سازمان امدادونجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در 12 استان و در 4 روز گذشته، از امدادرسانی به بیش از 3 هزار نفر خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان امدادونجات اعلام کرد که در سیل و آبگرفتگی از 4 تا 8 اردیبهشت به 12 استان و 56 شهرستان امدادرسانی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان امدادونجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در 12 استان و در 4 روز گذشته، از امدادرسانی به بیش از 3 هزار نفر خبر داد.

وب‌گاه گسترش

به‌نظر می‌رسد در حال حاضر تصادف و مرگ، جزئی از فرهنگ ترسناک سفر در ایران شده است. سالی نیست که ابتدای آن اخبار تصادف در سفرهای نوروزی به پربازدیدترین اخبار بهار تبدیل نشود و خانواده‌های بسیاری را عزادار نکند، هرچند پلیس راهور در سال گذشته به‌مراتب در ارتباط کیفیت پایین خودروهای داخلی به تولیدکنندگان تذکر داد و به‌صورت‌روشن از درگیر شدن بیش از حد با تصادفات گلایه کرد، اما این نقدها و...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امدادونجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در 12 استان و در 4 روز گذشته، از امدادرسانی به بیش از 3 هزار نفر خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رئیس هیات‌مدیره فدراسیون صنعت آب ایران، گفت: براساس مقررات ملی ساختمان، هر شهروند موظف است حداقل 75 لیتر آب ذخیره داشته باشد که این امر به معنای کمبود آب نیست و می‌توان گفت دو مساله متفاوت هستند.

وب‌گاه الف

معاون امور مجلس رییس جمهور گفت: دولت لایحه تعطیلی یک روز دیگر به جز جمعه را به مجلس شورای اسلامی ارایه کرد و برای تصمیم نهایی درباره تعطیلی پنجشنبه یا شنبه باید منتظر رای مجلس بود.

وب‌گاه گسترش

معاون وزیر کشاورزی بابیان اینکه نیاز کشور به گندم برای تولید نان 12 میلیون تن است، عنوان کرد: در دستور کار قرار دادن افزایش تولید گندم با بهره‌گیری از فناوری جدید امری مهم محسوب می شود که شدت در برنامه های ما است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انفجار یک باب منزل مسکونی در بلوار عمار یاسر قم منجر به مصدومیت یک نفر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر کل منابع طبیعی استان قم گفت: یکی از علل اصلی پدیده گرد و غبار در قم وجود بیابان‌هاست که تبدیل به کانون‌های ایجاد ریزگردها شده و اگر زود برطرف نشود فراتر از قم رفته و پایتخت را هم دربر می‌گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر کل منابع طبیعی استان قم گفت: یکی از علل اصلی پدیده گرد و غبار در قم وجود بیابان‌هاست که تبدیل به کانون‌های ایجاد ریزگرد‌ها شده و اگر زود برطرف نشود فراتر از قم رفته و پایتخت را هم دربر می‌گیرد. مدیر کل منابع طبیعی استان قم گفت: یکی از علل اصلی پدیده گرد و غبار در قم وجود بیابان‌هاست که تبدیل به کانون‌های ایجاد ریزگرد‌ها شده و اگر زود برطرف نشود فراتر از قم رفته و پایتخت را هم دربر...

وب‌گاه فرارو

مدیر کل منابع طبیعی استان قم گفت: یکی از علل اصلی پدیده گرد و غبار در قم وجود بیابان‌هاست که تبدیل به کانون‌های ایجاد ریزگرد‌ها شده و اگر زود برطرف نشود فراتر از قم رفته و پایتخت را هم دربر می‌گیرد.

وب‌گاه تابناک

عضو هیات علمی دانشگاه سمنان گفت: متاسفانه بخش تولید در کشور با مشکلات عدیده‌ای مواجه است. به ویژه تحمیل شدن مالیات‌های بی حد و حصر بر این بخش بسیار مشکل ساز شده است. کاهش مالیات عملکرد تولید می‌تواند به بهبود این وضعیت منجر شود و راه تنفسی برای بخش تولید در کشور ایجا کند.