پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

سمنان

سمنان

وب‌گاه الف

واکاوی آمارهای حمل و نقل هوایی حاکی است تعداد نشست و برخاست در پروازهای داخلی و بین‌المللی در 11 ماهه سال 1402 به ترتیب 239 هزار فروند و 25 هزار فروند بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن (پرواز داخلی 245 هزار فروند و بین المللی 21 هزار فروند)، به ترتیب 2 درصد کاهش و 19 درصد افزایش داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سامانه بارشی جدید در برخی نقاط کشور از امروز (2 اردیبهشت) فعال می‌شود و اوج بارندگی‌ها در روز چهارشنبه (5اردیبهشت) هفته جاری پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس پیش بینی های صورت گرفته در برخی از نواحی استان‌های سمنان، گلستان، اصفهان و فارس 50 تا 70 میلی‌متر بارندگی و در در استان‌های کرمان، یزد و مازندران طی حدود 60 ساعت، 70 تا 90 میلی‌متر بارندگی و سیلاب رخ خواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس موسسه تحقیقات آب کشور از پیش‌بینی وقوع سیلاب در 15 استان کشور خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود در استان‌های کرمان، یزد و مازندران طی حدود 60 ساعت، 70 تا 90 میلی‌متر بارندگی داشته باشیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استاد اقتصاد دانشگاه سمنان مرحوم پرویز داوودی در گسترش و راه‌اندازی اقتصاد اسلامی تلاش وافری انجام داد، گفت: دکتر داوودی به دلیل تبحری که در حوزه اقتصاد داشت مورد وثوق همه گروه‌ها و جناح‌ها بود و وی در اخلاق و علم برجسته بود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس موسسه تحقیقات آب کشور از پیش‌بینی وقوع سیلاب در 15 استان کشور خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود در استان‌های کرمان، یزد و مازندران طی حدود 60 ساعت، 70 تا 90 میلی متر بارندگی را شاهد باشیم.

خبرگزاری تسنیم

معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: به منظور رفع چالش‌های پیش روی پرستاران "بسته ماندگاری پرستاران" که شامل رفع مشکلات رفاهی، معیشتی و تحصیلی این قشر فداکار است، نهایی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در سال 1400، از جامعه 26 میلیون و 302 هزارنفری خانوار کشور، حدود 70 درصد از آنان در سال 1400 سفر نرفته و تنها هفت میلیون و 788 هزار خانوار معادل 30 درصد خانوارهای کشور در این سال به سفر رفته اند. کاهش سفر و تفریح و حذف آن از سبد هزینه ای خانوارها می تواند تبعات اقتصادی برای مراکز جاذبه گردشگری و تبعات اجتماعی و روانی برای خانوارها و جامعه داشته باشد؛ چرا که خانوارها به میزانی که هزینه...

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی جدید از امروز تا پنجشنبه در اغلب استان‌های کشور خبر داد و با توجه به احتمال وقوع بارش‌های شدید، نسبت به آب‌گرفتگی، سیلاب و خسارت به محصولات کشاورزی هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی نسبت هزینه‌های تفریح و سرگرمی به هزینه کل در سبد مصرفی خانوار‌های شهری نشان می‌دهد طی سال‌های گذشته هزینه‌های تفریح و سرگرمی با کاهش قابل توجهی روبه رو بوده، به طوری که سهم هزینه‌های مربوط به تفریح و سفر از 0.71 درصد سال 1390 به 0.38 درصد در سال 1400 رسیده است. در سال 1400، از جامعه 26 میلیون و 302 هزار نفری خانوار کشور، حدود 70 درصد از آنان در سال 1400 سفر نرفته و تنها هفت میلیون...

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط کشور تا پنجشنبه خبر داد و نسبت به آب‌گرفتگی، سیلاب و خسارت به محصولات کشاورزی هشدار صادر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز، یکشنبه، و فردا در برخی مناطق استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، بخش‌هایی از مرکز، برخی مناطق شرق و جنوب شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، در برخی مناطق گردوخاک و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی شده...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط کشور تا پنجشنبه خبر داد و نسبت به آب‌گرفتگی، سیلاب و خسارت به محصولات کشاورزی هشدار صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناس هواشناسی اعلام کرد: سامانه بارشی در حال ورود به کشور است. به تدریج گستره این سامانه بارشی به کل نیمه‌غربی خواهد رسید. با فعالیت سامانه بارشی و ادامه بارش‌ها امروز یکشنبه (2 اردیبهشت) در ساعات عصرگاهی در 20 استان پیش‌بینی می‌شود. بارش‌هایی که با هشدار زرد همراه است. به گزارش عرشه آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: «استان‌های کرمان، شمال هرمزگان،...

وب‌گاه ورزش سه

اقدامی که در حال حاضر انجام می‌شود با میل ما نیست. شما می‌دانید تحت فشار هستیم و اگر اینها را انجام ندهیم مجوز آسیایی دو باشگاه لغو می‌شود.

وب‌گاه گسترش

بسیاری از نمایندگان مجلس، درخواست جلوگیری از قطع برق بخش کشاورزی را داده اند.