سه‌شنبه 8 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس جمهور، وحدت و انسجام را از ویژگی های مردم کردستان دانست و اضافه کرد: مردم این استان به دشمنان اجازه جولان نخواهند داد و همچنانکه تاکنون دشمن را ناکام گذاشته اند از این پس نیز ناکام می گذارند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور با بیان اینکه مردم ایران در اغتشاشات اخیر دشمن را ناکام گذاشتند، گفت: نسل جدید در مقابل دشمنان کو‌تاه نخواهند آمد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان با بیان اینکه این استان در مسیر پیشرفت قرار گرفته است، افزود: مصوبات سفر نخست رییس جمهور به کردستان، بسیار پرحجم تر و برجسته تر از سایر نقاط کشور بود و بی شک با تحقق این مصوبات؛ جهشی را در همه شاخص های استان شاهد خواهیم بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سید ابراهیم رئیسی که به منظور افتتاح طرح آبرسانی و دیدار با علما و اقشار مختلف مردم به سنندج سفر کرده است، در بدو ورود مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه اهل تسنن و استاندار قرار گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

طرح بزرگ آبرسانی به سنندج با ظرفیت انتقال 57 میلیون مترمکعب آب با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری دانا

حبیبی گفت: سامانه انتقال آب به سنندج مدرن ترین طرح آبرسانی کشور بوده و بر توانایی‌های تکنولوژیک و بهره‌گیری از ظرفیت‌های فنی مهندسی تکیه شده است.

خبرگزاری دانا

پروژه انتقال آب سد آزاد به تصفیه خانه سنندج، روز پنجشنبه با حضور رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: پروژه انتقال آب سد آزاد به تصفیه خانه سنندج، روز پنجشنبه با حضور رییس جمهور به بهره برداری رسید تا بعد از سال ها، مردم این شهر از آب شرب گوارا بنوشند.

خبرگزاری مهر

وب‌گاه خبر آنلاین

هم‌میهن نوشت: پیش از این نیز رهبری هیئتی از نمایندگان خود را به استان سیستان و بلوچستان اعزام کرده بودند. حال رئیس‌جمهور با حضور در استان کردستان که یکی از استان‌های محروم کشور است، وظیفه‌ای سنگین برعهده دارد. در واقع می‌توان امیدوار بود حضور رئیس دولت در این استان و شنیدن مطالبات مردم گامی برای دلجویی و حتی آشتی با ملت کردستان باشد؛ مردمانی که بارها با صدای بلند اعلام کرده‌اند که همراه...

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس جمهور کشورمان 17 تیر امسال مهمان مردم کردستان بود و حالا به فاصله کمتر از پنج ماه امروز بار دیگر به کردستان آمد تا یکی از مهمترین مصوبات سفر قبل را افتتاح کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس جمهور کشورمان به همراه جمعی از اعضای هیات دولت، صبح امروز پنجشنبه به منظور بهره‌برداری از طرح انتقال آب سد آزاد به سنندج، وارد این شهر شد.

خبرگزاری دانا

پروژه انتقال آب سد آزاد به تصفیه خانه سنندج، روز پنجشنبه با حضور ریییس جمهور به بهره برداری رسید تا بعد از سال ها، مردم این شهر از آب شرب گوارا بنوشند.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری دانا

رئیس جمهور به منظور افتتاح طرح تأمین آب شرب سالم و پایدار و نیز دیدارهایی جداگانه با علما و اقشار مختلف مردم وارد سنندج شد.