دوشنبه 7 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اصولگرای «وطن امروز» در گزارشی با عنوان «برده‌های بی‌وطن» نوشت: تعدادی از اوباش پس از به صدا در آمدن سوت پایان مسابقه ابراز خوشحالی و شادمانی پرداختند. در یکی از فیلم‌هایی که از این وطن‌فروشان منتشر شده، آنها با در دست داشتن پرچم آمریکا، شعار زنده باد آمریکا سر می‌دهند.

وب‌گاه عصر ایران

می‌توان پرسید قطار مورد اشاره آقای رییسی به سوی کدام ایستگاه در سفر است و مقصد بعدی کجاست؟ به خود قطار بیندیشیم یا به مقصد یا به ایستگاه؟ جدای اینها روی زمین حرکت می‌کند و می توان دید یا زیر زمین است؟ یعنی دستاوردها قابل احساس و احصا هستند یا نه؟

خبرگزاری دانا

رئیس جمهور امروز به صورت سرزده در پیاده راه فردوسی به عنوان بازار اصلی سنندج حضور یافت و با کسبه و بازاریان سنندج دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور با بیان اینکه خداوند از علما میثاق گرفته است که با جهل و ظلم مبارزه کنند، اظهار داشت: دولت همه تلاش خود را برای حل مشکلات به کار گرفته تا زمینه‌های سواستفاده دشمن هر چه بیشتر برطرف شوند و علما نیز وظیفه دارند با روشنگری در برابر ظلم و جهل بزرگترین مصداق و منشا اعمال ظلم و اشاعه جهل را که آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند، به همگان معرفی کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور بعد از ظهر امروز در جریان سفر به استان کردستان به طور سرزده از بازار سنندج بازدید کرد و با کسبه بازار به گفت وگو پرداخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری از رییس جمهور کشورمان را که در نماز جماعت اهل سنت و شیعه استان کردستان حضور پیدا کرده است را در ادامه مشاهده کنید.

خبرگزاری دانا

مدیرکل روابط عمومی ریاست جمهوری همزمان با سفر رئیسی به سنندج، توئیت کوردی منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور امروز به صورت سر زده در بازار سنندج حضور یافت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - حجت الاسلام رییسی رییس جمهوری اسلامی ایران که صبح امروز پنجشنبه به منظور بهره برداری از طرح آبرسانی به سنندج سفر کرده بود، دقایقی پیش، این شهر را به مقصد تهران ترک کرد، سفری که کام شهروندان سنندجی را شیرین کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهوری اسلامی ایران که به سنندج سفر کرده است عصر امروز از بازار اصلی این شهر بازدید کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس جمهور گفت: نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب به دلیل اهداف بلندی که برای خود تعریف کرده، مورد خشم و غضب دشمنان قرار داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یامین‌پور می‌گوید: آن‌ها می‌خواهند، بگویند ایران آبستن تحولات فرهنگی و اجتماعی است و نهایت این تحولات پذیرفتن چندپارگی ملی و نهایتا تجزیه است!

وب‌گاه خبر آنلاین

ابراهیم رئیسی که به استان کردستان سفر کرده با بازاری ها و کسبه شهر سنندج دیدار کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهوری اسلامی ایران که به سنندج سفر کرده است عصر امروز از بازار اصلی این شهر بازدید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ابراهیم رئیسی در سفر به کردستان هنگام نماز به علمای اهل سنت اقتدا کرد.