سه‌شنبه 8 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه مشرق نیوز

به‌رغم تلاش‌های عناصر تجزیه‌طلب و ضدانقلاب و فتنه در کردستان، سفر آیت‌الله رئیسی به این استان و افتتاح پروژه عظیم آبرسانی به سنندج و دیداربا مردم گام بلنددیگری در جهت پیشرفت وآبادانی کردستان عزیز بود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: افزون بر 28 میلیون قطعه جوجه‌ریزی از ابتدای امسال تاکنون در مرغداری‌های استان انجام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفر رئیس جمهور کشورمان به کردستان و پروژه آب رسانی به استان سنندج و همچنین خروج کیروش بخشی از روزنامه‌های امروز است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محتشمی‌پور با بیان این‌که به محض اعلام مدل واگذاری ون‌ها از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، فرآیند واگذاری ون‌ها به رانندگان متقاضی انجام می‌شود، گفت: دقت داشته باشید که تا پایان دوره فعالیت، انتقال سند انجام نمی‌شود و رانندگان باید تا پایان دوره که این زمان از سوی سازمان شهرداری‌ها اعلام می‌شود در خطوط فعالیت داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مسئول روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: هوای سنندج در حال حاضر در شرایط پاک قرار دارد و قرارگیری آن در وضعیت خطرناک صحت ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بهره‌برداری از طرح پایدار انتقال آب به سنندج با حضور رئیس‌جمهوری، آشوب مرفهان بی‌درد علیه انقلاب مستضعفان، تجویز سرکوب در خیابان‌های اروپا از جمله تیترهای روزنامه‌ها در روز شنبه12 آذر است.

وب‌گاه مشرق نیوز

تعمیر کابل فیبر نوری دریایی از جمله فناوری پیشرفته محسوب می‌شود که جمهوری اسلامی ایران پنجمین کشور در جهان است که توانسته است با تعمیر کابل‌های فیبر نوری در اعماق دریا، به خودکفایی برسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه ملایر با اشاره به درخواست برخی در برگزاری رفراندوم و همه پرسی عمومی در کشور گفت: کدام کشورها که با کودتا سرکار آمدند اهدافشان را به رفراندوم گذاشتند؟ آیا آمریکا با قدمت نزدیک به 300 سال حکومتش را به رفراندوم گذاشته است؟ این در حالیست که در تاریخ جمهوری اسلامی ایران دو بار رفراندوم برگزار شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه ملایر با تاکید بر اینکه توطئه آمریکا اختصاص به جمهوری اسلامی ندارد، مطرح کرد: آمریکا می خواهد در دنیا حاکم بماند اما باید بداند که دورانش گذشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سازمان اطلاعات سپاه بیت المقدس کردستان در اطلاعیه ای از دستگیری تعدادی از عاملان شهادت "سرهنگ حسین یوسفی" در سنندج خبر داد.

وب‌گاه فرارو

حساس‌ترین دیدار هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان با پیروزی تیم خاتون بم مقابل سپاهان خاتمه یافت.

خبرگزاری تسنیم

حساس‌ترین دیدار هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان با پیروزی تیم خاتون بم مقابل سپاهان خاتمه یافت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - تیم زارع‌باتری سنندج، نماینده کردستان در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، امروز در ورزشگاه ملک نیای سنندج میزبان کیان نیشابور بود که با حساب 2 بر یک مهمان خود را شکست داد.

وب‌گاه ورزش سه

هفته ششم لیگ‌برتر فوتبال زنان با پیروزی خاتون در دیدار حساس برابر سپاهان و درخشش سیرجانی‌ها در مصاف با ملوان دنبال شد.

خبرگزاری تسنیم

اتمام عملیات اجرایی انتقال مستقیم آب از سد آزاد به تصفیه خانه سنندج و بهره‌برداری از این پروژه توسط ریاست جمهوری، شهر سنندج را از حیث تامین آب شرب باکیفیت ایمن کرده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سازمان اطلاعات سپاه بیت المقدس کردستان در اطلاعیه ای از دستگیری تعدادی از عاملان شهادت "سرهنگ حسین یوسفی" در سنندج خبر داد.