دوشنبه 2 مهر 1403

سهراب آزاد: 144 شهر داریم که کراسفیت در آنها کمیته دارد

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
سهراب آزاد: 144 شهر داریم که کراسفیت در آنها کمیته دارد

رئیس انجمن کراسفیت گفت: 144 شهر داریم که کراسفیت در آنها کمیته دارد و خیلی هم در بخش توسعه تلاش می‌کنیم.

- اخبار ورزشی -

سهراب آزاد، رئیس انجمن کراسفیت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پایان لیگ کراسفیت اظهار داشت: یکی از برنامه‌های انجمن کراسفیت در بخش توسعه، برگزاری مسابقات لیگ بوده که به خوبی انجام دادیم. ما برای این کار، آیین‌نامه لیگ را نوشتیم و قرارداد مربیان و ورزشکاران تنظیم و آیین‌نامه سازمان لیگ تنظیم شد. همچنین تمام تیم‌ها ملزم شدند که آیین‌نامه را امضا کنند، مربیان و ورزشکارانشان قرارداد داشته باشند و همه این قراردادها را تحویل سازمان لیگ بدهند که این انجام شد.

وی ادامه داد: سال قبل حدود 94 تیم در لیگ ما شرکت کردند و ما برای انجام سطح‌بندی بین آنها، یک مسابقه برگزار کردیم که 22 تیم به دسته اول رفتند و سایر تیم‌ها لیگ دسته دوم شرکت کردند. ما دور رفت را سال قبل برگزار کردیم که 54 تیم در دسته دوم شرکت کردند. در لیگ یک هم که حساس است و 6 تیم نظامی هم در آن شرکت دارند، همان 22 تیم آمدند.

آزاد عنوان کرد: دور برگشت سه روز قبل برگزار شد که خیلی حساس بود و همه آمده بودند و رده‌بندی تیم‌ها مشخص شد. ضمن اینکه به تیم اول 60 میلیون، تیم دوم 40 میلیون و تیم سوم 20 میلیون تومان اهدا شد. همچنین سه تیم به دسته دوم سقوط کردند و سه تیم به دسته اول راه یافتند.

رئیس انجمن کراسفیت با تشکر از کمیته فنی، داوران، مسئولان برگزاری، کادر اجرایی و فدراسیون وزنه‌برداری گفت: فدراسیون از لیگ کراسفیت کاملاً حمایت کرد. حالا برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور آماده می‌شویم که در 6 ماه دوم سال برنامه‌ریزی شده است و از همه استان‌ها برای شرکت در آن دعوت می‌کنیم. خوشبختانه همه استان‌ها فعال هستند. ما روی هم 144 شهر داریم که کراسفیت در آنها کمیته دارد و خیلی هم در بخش توسعه تلاش می‌کنیم. در بخش آموزش نیز شرایط بسیار خوب است و در همه شهرها کلاس مربیگری و داوری برگزار کردیم.

وی در پایان گفت: نزدیک به 1700 نفر در لیگ انفرادی به صورت آنلاین شرکت می‌کنند و 10 نفر برتر در آبان ماه در لیگ اصلی که به صورت حضوری است، شرکت خواهند کرد.