یک‌شنبه 15 مهر 1403

سهل انگاری در اجرای مصوبات ستاد کرونا از هیچ دستگاهی پذیرفتنی نیست

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سهل انگاری در اجرای مصوبات ستاد کرونا از هیچ دستگاهی پذیرفتنی نیست

ایلام - ایرنا - فرماندار ملکشاهی گفت: در راستای صیانت از سلامت مردم با هیچ فرد و مدیر و دستگاهی تعارف ندارم و سهل انگاری در این زمینه پذیرفتنی نیست.

به گزارش ایرنا، محمد تاسمه روز سه شنبه در نشست ستاد مقابله با کرونای شهرستان اظهار داشت: برای مبارزه با انتشار ویروس کرونا نیازمند عزم همگانی, مشارکت مردم و پای کار بودن همه دستگاه های اجرایی, قضایی و انتظامی هستیم.

وی افزود: همه مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا که در راستای حفظ سلامت مردم است باید بدون کم و کاست اجرایی و عملیاتی شود.

فرماندار ملکشاهی با اشاره به اینکه مصوبات ستاد لازم الاجراست، تاکید کرد: سهل انگاری در اجرای مصوبات ستاد از هیچ دستگاهی پذیرفتنی نبوده و با مدیر خاطی برابر قانون برخورد خواهد شد.

تاسمه گفت: از رسانه ها، گروه های اجتماعی، سازمان های مردم نهاد و افراد داوطلب انتظار داریم با آگاه سازی و اطلاع رسانی به اقشار مختلف ضمن تشریح وضعیت حاد جامعه به لحاظ وضعیت بحرانی اپیدمی بیماری کرونا، مردم را به مشارکت و همکاری با متولیان سلامت ترغیب و همراه سازند.

وی اضافه کرد: با اجرای محدودیت های جدید ستاد ملی مقابله با کرونا از اول آذر ماه این محدودیت ها با جدیت تمام در سطح شهرها و روستاهای این شهرستان اجرایی و عملیاتی خواهد شد و با هر گونه سهل انگاری و تخلف برابر قانون برخورد صورت خواهد گرفت.

فرماندار ملکشاهی از مردم این شهرستان خواست همانگونه که در دفاع مقدس حماسه آفرین بودند، در مبارزه و مقابله با ویروس کرونا که سلامت همه آحاد جامعه را نشانه گرفته با رعایت فاصله اجتماعی, پروتکل های بهداشتی, استفاده از ماسک و دوری از تجمعات و دورهمی های خانوادگی این ویروس مرموز و مرگ آور را به زانو درآورند.

20 هزار و 498 نفر تاکنون در استان ایلام به بیماری کووید 19 مبتلا شده اند که 633 نفر از این تعداد در شهرستان ملکشاهی هستند.

18 هزار و 448 نفر از مبتلایان کرونا در استان ایلام تاکنون سلامتی خود را بدست آورده و متاسفانه 516 نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

*س_برچسب‌ها_س*