چهارشنبه 11 مهر 1403

سهم استان زنجان از تبصره 18، 800 میلیارد تومان است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
سهم استان زنجان از تبصره 18، 800 میلیارد تومان است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان با اشاره به سهم استان زنجان از تبصره 18، گفت: سهم استان زنجان از این منابع 800 میلیارد تومان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; رامین میرزایی امروز در جلسه رشد اقتصادی استان با بیان اینکه برای رشد اقتصادی استان به دنبال افزایش میزان سرمایه‌گذاری و بهره‌وری هستیم، اظهار کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان و دستگاه‌های اجرایی در حال کارکردن هستند و جمع‌بندی این برنامه‌ها خدمت استاندار زنجان ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه بعد از تأیید طرح توسط استاندار زنجان در جلسه اقتصاد مقاومتی طرح بحث شده و قبل از پایان سال نهایی خواهد شد، تصریح کرد: استان‌های دیگر متوجه شده‌اند که ما روی رشد سرمایه‌گذاری و بهره‌وری کار می‌کینم و مایل هستند طرح را ببینند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان جزو معدود استان‌هایی هستیم که در این زمینه کار می‌کینم، ادامه داد: منابع تبصره 18 از محل هدفمندی یارانه‌ها تأمین شده و سهم استان زنجان 800 میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه تبصره 18 برای ایجاد اشتغال، ایجاد تولید، و کارآفرینی است، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های برای دریافت این منابع با بانک‌ها وارد رایزنی شوند.

سید محمود موسوی رئیس اتاق اصناف مرکز استان زنجان با بیان اینکه اصناف به‌موازات دولت و بخش خصوصی در آموزش و اشتغال‌زایی فعالیت می‌کند، ابراز کرد: به‌جرئت می‌توان گفت اصناف بالاترین اشتغال‌زایی را در استان داشته است.

وی با بیان اینکه اصناف هیچ‌وقت برای گرفتن حق خود در مقابل استانداری و فرمانداری تجمع نکرده‌اند، تصریح کرد: اصناف خود را از دولت و حاکمیت می‌دانند.

رئیس اتاق اصناف با بیان اینکه سهم اصناف از تسهیلات اشتغال‌زایی کم بوده و کمتر مدنظر قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: علاوه بر ارائه خدمات بخش اعظمی از تولید نیز بر عهده اصناف است.

انتهای پیام /