یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سه سال با پائولو بنتو / یک رقیب جدی برای قلعه‌نویی در خلیج فارس

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سه سال با پائولو بنتو / یک رقیب جدی برای قلعه‌نویی در خلیج فارس

فدراسیون فوتبال امارات تا ساعاتی دیگر به صورت رسمی پائولو بنتو را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور انتخاب خواهد کرد‌.

به گزارش ورزش سه، پیش از این هدایت تیم ملی امارات بر عهده رودولفو آروابارنا بود اما او در مدت حضور خود روی نیمکت این تیم، عملکرد موفقی نداشت. امارات با این سرمربی آرژانتینی از صعود به جام جهانی 2022 قطر جا ماند و سپس در جام خلیج فارس هم عملکرد ضعیفی داشت تا مسئولان فوتبال این کشور به فکر انتخاب یک سرمربی جدید برای حضور پرقدرت در جام ملت‌های آسیا باشند.

قرارداد آروابارنا با فدراسیون فوتبال امارات در ماه جولای به پایان رسید و اماراتی‌ها پس از بررسی گزینه‌های مختلف سرمربیگری تیم فوتبال خود در نهایت با پائولو بنتو، سرمربی پرتغالی، به توافق نهایی رسیدند.

فابریزیو رومانو، خبرنگار مشهور حوزه نقل و انتقالات، با اعلام اینکه بنتو به توافق نهایی با فدراسیون فوتبال امارات دست یافته است، نوشت: قرارداد بنتو با امارات سه ساله خواهد بود و قرارداد او امروز به امضا می‌رسد.

بنتوی 54 ساله که پیش از این هدایت تیم ملی کره جنوبی را بر عهده داشت و همراه با این تیم به دور دوم جام جهانی صعود کرد، حالا در شرایطی هدایت امارات را بر عهده می‌گیرد که تنها شش ماه تا آغاز جام ملت‌های آسیا فرصت دارد.

تیم ملی امارات در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا با تیم‌های ایران، فلسطین و هنگ کنگ رقابت خواهد کرد.

سه سال با پائولو بنتو / یک رقیب جدی برای قلعه‌نویی در خلیج فارس 2