دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

سه‌شیرها پشت هندرسون را خالی نمی‌کنند / حمایت ستاره آرسنال از یک لیورپولی: هو کردن ممنوع!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سه‌شیرها پشت هندرسون را خالی نمی‌کنند / حمایت ستاره آرسنال از یک لیورپولی: هو کردن ممنوع!

دکلان رایس، ستاره آرسنال، از جردن هندرسون، بازیکن الاتفاق، که در تیم ملی انگلیس هو شده بود حمایت کرد و او را انسانی بزرگ خواند.

به گزارش "ورزش سه"، هو شدن جردن هندرسون، کاپیتان سابق لیورپول، در برخی بازی‌های اخیر تیم ملی انگلیس هواداران فوتبال در این کشور را به دو اردوی موافق و مخالفت این حرکت تقسیم کرده است.

هندرسون امسال تابستان بعد از سالها بازی در لیورپول و به بازو بستن بازوبند کاپیتانی این تیم، آنفیلد را ترک کرد و در موج مهاجرت ستاره‌های فوتبال اروپا به عربستان راهی این کشور شد تا پیراهن الاتفاق را به تن کند. تیمی که استیون جرارد را به عنوان سرمربی‌اش منصوب کرده بود.

هندرسون که در فیفا دی اکتبر در تیم ملی انگلیس حضور داشت امروز تصاویری از خودش با پیراهن تیم ملی در بازی‌های اخیر را منتشر کرد و در تلاش برای فراموش کردن هو شدن توسط هواداران نوشت:" عاشق این تیمم! چه هفته بی‌نظیری. هفته‌ای عالی که با صعود به یورو کامل شد".

دکلان رایس، هم‌تیمی هندرسون در تیمی ملی و ستاره آرسنال اولین بازیکن انگلیس بود که به پست او واکنش نشان داد و نوشت:" آفرین، تو انسان بزرگی هستی".

هندرسون در اولین بازی فیفا دی اخیر و بازی دوستانه انگلیس مقابل استرالیا از طرف هواداران سه‌شیرها هو شد. او در دقیقه 60 این مسابقه تعویض شد و جای خودش را به کیه‌ران تریپیه داد ولی در حالی که زمین را ترک می‌کرد به شدت هو شد. بعد از درخواستهای گرت ساوت‌گیت هواداران ظاهرا با هندرسون آشتی کردند و او در بازی دیشب مقابل ایتالیا هو نشد.

سه‌شیرها پشت هندرسون را خالی نمی‌کنند / حمایت ستاره آرسنال از یک لیورپولی: هو کردن ممنوع! 2