یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سه فوریتی

سه فوریتی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برنامه توسعه هفتم سرانجام پس از کش‌وقوس‌های فراوان میان مجلس و دولت، روز گذشته توسط رئیس‌جمهور به مجلس ارائه شد. ابراهیم رئیسی در این جلسه در دفاع از لایحه برنامه هفتم توسعه، توجه به ظرفیت‌ها و چالش‌های کشور را دو رویکرد اساسی در تدوین لایحه برنامه هفتم توسعه کشور دانست. او همچنین گفت که برنامه هفتم بر مبنای شعار امسال یعنی «مهار تورم و رشد تولید» و آسیب‌شناسی برنامه‌های گذشته تهیه...

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: شاید مهمترین مامویت رضایی در دبیرخانه شورا اعلام شده است تا خروجی این جلسات بلاتکلیف و معطل نماند و با ترک فعل ها برخورد شود.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس حکم رئیس جمهور برای رئیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، به نظر می‌رسد تشکیل یک دبیرخانه قوی مهمترین تغییر در این ساختار باشد که مسئولیت تشکیل آن به محسن رضایی سپرده شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بر اساس حکم رئیس جمهور برای رئیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، به‌نظر می‌رسد تشکیل یک دبیرخانه قوی مهمترین تغییر در این ساختار باشد که مسئولیت تشکیل آن به محسن رضایی سپرده شده است.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

قرار است به زودی لایحه برنامه هفتم توسعه به مجلس شورای اسلامی ارائه شود و نمایندگان ابتدا در کمیسیون تلفیق و سپس در صحن مجلس این لایحه را بررسی و تصویب می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درباره برنامه و تصمیم دولت و مجلس درباره گرانی و افزایش قیمت بنزین توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری مهر

نماینده مجلس یازدهم گفت: دولت آگاه است که افزایش حامل‌های انرژی می‌تواند بر بسیاری از کالاهای دیگر تأثیر گذار باشد به همین دلیل تا کنون برنامه ای در رابطه با آن ارائه نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس گفت: اگر دولت مخفیانه قیمت بنزین را افزایش دهد، با طرح سه فوریتی آن را لغو می‌کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد 24 نوشت: یک نماینده مجلس گفت: اگر دولت مخفیانه قیمت بنزین را افزایش دهد، با طرح سه فوریتی آن را لغو می‌کنیم.

وب‌گاه گسترش

اگر دولت مخفیانه قیمت بنزین را افزایش دهد، با طرح سه فوریتی آن را لغو می‌کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک نماینده مجلس گفت: اگر دولت مخفیانه قیمت بنزین را افزایش دهد، با طرح سه فوریتی آن را لغو می‌کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حمیبدی در توئیتی نوشت: زیبننده نظام جمهوری اسلامی نیست دو تن از یاران امام و مسوولان رده بالای نظام سال‌ها در حصر بمانند.

خبرگزاری تسنیم

جمعی از دانشجویان در نشستی دغدغه ها و دیدگاههای خود درباره طرح مولدسازی اموال دولت را مطرح کردند.