یک‌شنبه 22 مهر 1403

سه محموله کالای قاچاق در گچساران کشف شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سه محموله کالای قاچاق در گچساران کشف شد

گچساران - ایرنا - فرمانده انتظامی گچساران گفت: سه محموله کالای قاچاق در محور ورودی دیلم به این شهرستان به ارزش 535 میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ سید محمد موسوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی گچساران در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور ورودی دیلم به این شهرستان ایست و بازرسی دایر کردند. وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به سه دستگاه خودرو سواری مشکوک شدند و آنان را متوقف کردند. موسوی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودروها 2 دستگاه کولر گازی دو تیکه، یک دستگاه موتور شارژی و 889 عدد انواع اسباب بازی قاچاق کشف و ضبط کردند. وی با اشاره به این که کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را 535 میلیون ریال اعلام کرده اندعنوان کرد: در این راستا رانندگان دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند. فرمانده انتظامی گچساران تأکید کرد: مبارزه بی امان با قاچاقچیان و اخلالگران در امور اقتصادی، جزو اولویت های انتظامی شهرستان است و اطلاع رسانی به موقع شهروندان در زمینه اعمال مجرمانه به ویژه در زمینه کالای قاچاق، فضای شهرستان را برای مجرمان ناامن خواهد کرد.

بیش از 255 میلیارد ریال کالای قاچاق از سال گذشته تاکنون در گچساران کشف شده است.

دستگاه ارز خارجی، گوشی تلفن همراه، انواع وسایل آرایشی و بهداشتی، مواد خوراکی و پوشاک از کالاهای کشف شده در این شهرستان بوده است.

سال 97 حدود 60 میلیارد ریال کالای قاچاق از سوی پلیس در گچساران کشف شد. شهرستان 126 هزار نفری و نفتخیز گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد ودر نزدیکی بنادر جنوبی کشور قرار دارد.

*س_برچسب‌ها_س*