شنبه 29 اردیبهشت 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - فاطمه قربانی رضوان، هفدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران «سینما حقیقت» از 27 آذر تا 2 دی در پردیس سینمایی چارسو میزبان علاقمندان و هنرمندان حوزه مستند است. در آستانه برگزاری این جشنواره با هادی هاشمی کارگردان مستند «ستار الکلاسیکو» یکی از مستندسازان حاضر در این دوره از جشنواره گفتگو کردیم. هادی شریعتی درباره مستند جدیدش با نام...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمدبن سلمان ولیعهد جاه‌طلب سعودی برای 2030 برنامه‌های بسیار بلندپروازانه‌ای ترتیب داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نشست هم‌اندیشی توسعه ورزش دریامحور با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه و وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - هفته یازدهم از بیست و نهمین دوره مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه کشور روز شنبه با رقابت 50 سوارکار در مجتمع سوارکاری صفائیه شهرستان یزد برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس این هفته گزارش کلیات لایحه بودجه سال 1403 و طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی را بررسی خواهند کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کمیته المپیک فلسطین اعلام کرد که از آغاز حمله نظامی به غزه، 47 ورزشکار و 17 تن از کادر فنی به شهادت رسیده و زمین‌های بازی را به گورهای جمعی تبدیل کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

بررسی گزارش نهایی تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت ورزش و جوانان در مورد عملکرد فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران در دستورکار نمایندگان در جلست علین این هفته قرار دارد.

خبرگزاری دانشجو

گزارش کمیسیون تلفیق درباره کلیات لایحه بودجه 1403 کل کشور در دستورکار جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری است.

وب‌گاه الف

همیشه با تغییر فصل نیاز افراد به خرید پوشاک افزایش پیدا می‌کند. هر کسی متناسب با سلیقه و بودجه مدنظرش ممکن است مرکز خرید خاصی را برای خرید انتخاب کند. در تحریریه الف قصد داریم 19 مرکز خرید در خیابان ولیعصر تهران را معرفی کنیم.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز دوم و پایانی هفته ششم کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس عصر امروز جمعه با حضور علاقه‌مندان به این رشته ورزشی در مجموعه سوارکاری این شهرستان مرزی برگزار و پرونده آن با معرفی اسب‌های برتر بسته شد.

وب‌گاه فرارو

اسب کاسپین یا اسبچه خزر با قدمت بیش از پنج هزار سال که با نام‌های دیگری، چون اسبچه خزر و گیلِ اسب نیز شناخته شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، دکتر محمد کوشکی با بیان این خبر افزود: طرح تحول فعالیت‌های ورزشی دانشجویان دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از سوی دکتر عباس شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت به تازگی جهت اجرا ابلاغ شد. رییس اداره ورزش‌های همگانی وزارت بهداشت افزود: همه دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی مکلف...

وب‌گاه ورزش سه

هفته ششم کورس پاییزه سراسری استان یزد با رقابت بیش از 72 راس اسب در هشت دور استارت خورد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مادران ورزشکار برای درخشش بیشتر در عرصه‌های بین‌المللی به حمایت‌های افزون‌تری نیاز دارند