شنبه 29 اردیبهشت 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری تسنیم

رسیدگی به گزارش نهایی تحقیق و تفحص از وزارت ورزش و جوانان در مورد عملکرد فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تحقیق و تفحص از وزارت ورزش و جوانان در مورد عملکرد فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران در دستور کار امروز - 28 آذرماه - صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دقایقی پیش جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 28 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. دستور کار این جلسه به شرح زیر است: گزارش نهایی تحقیق و تفحص از وزارت ورزش و جوانان در مورد عملکرد فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران گزارش نهایی تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت سیاحتی علی‌صدر همدان ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون آموزش، تحقیقات...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یکی از دستورکارهای امروز مجلس، گزارش نهایی تحقیق و تفحص از وزارت ورزش و جوانان در مورد عملکرد فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی سوارکاری کشورمان امروز دوشنبه 27 آذرماه در روز پایانی مسابقات جام جهانی هنرهای رزمی سواره، در رشته کمانگیری بر روی اسب که در کشور عربستان برگزار شد، مدال برنز را برای ایران به ارمغان آوردند. ملی پوشان کشورمان متشکل از علی قورچیان، گرشا قورچیان، سلمان زارع، فواد اکبری و پیمان دانشمندی پس از سه روز رقابت با یازده کشور قدرتمند دنیا، توانستند...

وب‌گاه الف

لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها و سوال از عباس علی آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در دستورکار هفته جاری مجلس قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم

لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها و سوال از عباس علی آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در دستورکار هفته جاری مجلس قرار دارد.

وب‌گاه فرارو

عصر امروز ملی‌پوش سوارکاری کشورمان، گرشا قورچیان در رشته هنر‌های رزمی سواره برای نخستین بار مدال طلای جام جهانی هنر‌های رزمی سواره که درشهر العلا عربستان در حال برگزاری است را از آن خود کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو عصر امروز ملی پوش سوارکاری کشورمان، گرشا قورچیان در رشته هنر‌های رزمی سواره برای نخستین بار مدال طلای جام جهانی را از آن خود کرد. مسابقات جام جهانی در رشته هنر‌های رزمی سواره در شهر العلا عربستان درحال برگزاری است. تیم ملی ایران متشکل از علی قورچیان، گرشا قورچیان، فواد اکبری، سلمان زارع و پیمان دانشمندی در این رویداد حضور پیدا کرده است. این موفقیت...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - فاطمه قربانی رضوان، هفدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران «سینما حقیقت» از 27 آذر تا 2 دی در پردیس سینمایی چارسو میزبان علاقمندان و هنرمندان حوزه مستند است. در آستانه برگزاری این جشنواره با هادی هاشمی کارگردان مستند «ستار الکلاسیکو» یکی از مستندسازان حاضر در این دوره از جشنواره گفتگو کردیم. هادی شریعتی درباره مستند جدیدش با نام...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمدبن سلمان ولیعهد جاه‌طلب سعودی برای 2030 برنامه‌های بسیار بلندپروازانه‌ای ترتیب داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نشست هم‌اندیشی توسعه ورزش دریامحور با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه و وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.