یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس با بررسی اولویت دار طرح اصلاح قانون نظام صنفی کشور موافقت کردند.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس پس از استماع گزارش نهایی تحقیق و تفحص از وزارت ورزش و جوانان درخصوص عملکرد فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی برای رسیدگی به تخلفات موجود در این گزارش آن را به قوه قضائیه ارجاع دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 28 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی، گزارش نهایی تحقیق و تفحص از وزارت ورزش و جوانان در مورد عملکرد فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران در دستور کار قرار گرفت که وکلای ملت با 163 رأی موافق، 17 رأی مخالف و 12 رأی ممتنع از مجموع 222 نماینده حاضر در جلسه با ارجاع این گزارش به قوه قضائیه موافقت کردند. متن کامل این گزارش که احمد...

خبرگزاری تسنیم

تیم ملی سوارکاری ایران به مقام سوم رشته کمانگیری بر روی اسب در جام جهانی هنرهای رزمی سواره رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس گزارش نهایی تحقیق و تفحص از وزارت ورزش و جوانان در مورد عملکرد فدراسیون سوارکاری را به قوه قضاییه ارجاع کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارسال گزارش نهایی تحقیق و تفحص از عملکرد فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران به قوه قضاییه موافقت کردند.

خبرگزاری تسنیم

رسیدگی به گزارش نهایی تحقیق و تفحص از وزارت ورزش و جوانان در مورد عملکرد فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تحقیق و تفحص از وزارت ورزش و جوانان در مورد عملکرد فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران در دستور کار امروز - 28 آذرماه - صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دقایقی پیش جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 28 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. دستور کار این جلسه به شرح زیر است: گزارش نهایی تحقیق و تفحص از وزارت ورزش و جوانان در مورد عملکرد فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران گزارش نهایی تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت سیاحتی علی‌صدر همدان ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون آموزش، تحقیقات...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یکی از دستورکارهای امروز مجلس، گزارش نهایی تحقیق و تفحص از وزارت ورزش و جوانان در مورد عملکرد فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی سوارکاری کشورمان امروز دوشنبه 27 آذرماه در روز پایانی مسابقات جام جهانی هنرهای رزمی سواره، در رشته کمانگیری بر روی اسب که در کشور عربستان برگزار شد، مدال برنز را برای ایران به ارمغان آوردند. ملی پوشان کشورمان متشکل از علی قورچیان، گرشا قورچیان، سلمان زارع، فواد اکبری و پیمان دانشمندی پس از سه روز رقابت با یازده کشور قدرتمند دنیا، توانستند...

وب‌گاه الف

لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها و سوال از عباس علی آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در دستورکار هفته جاری مجلس قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم

لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها و سوال از عباس علی آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در دستورکار هفته جاری مجلس قرار دارد.