یک‌شنبه 8 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک دو تیم همکار و مدیریتی در ورزش هستند. هیچ وقت اجازه نمی‌دهم بگویم چه کسی مقصر است. به دنبال مقصر نیستیم.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه افزایش بودجه فدراسیون‌های ورزشی 9 درصد بوده است، ابراز امیدواری کرد در مورد این بودجه تجدیدنظر صورت بگیرد.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی با حکم وزیر ورزش و جوانان منصوب شد.

خبرگزاری دانا

رشیدیان از اجرای ورزش‌های خیابانی در کوهدشت با شعار "ایران شاد" به مناسبت هفته دولت خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

جلسه مشترک وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک با رئیس فدراسیون سوارکاری برگزار شد و راهکارهای مختلف برای حل مشکل این فدراسیون مورد بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

جلسه مشترک وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک با رئیس فدراسیون سوارکاری برگزار شد و راهکارهای مختلف برای حل مشکل این فدراسیون مورد بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری مهر

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش گفت: ماجرای تایید یا رد صلاحیت مهدی تاج برای فدراسیون فوتبال در حیطه اختیارات وزارت ورزش نیست و دلیل ندارد ما به این موضوع ورود کنیم.

خبرگزاری دانا

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: اگر کسی جرمی مرتکب شده باشد، آنها باید حکم بدهند و وزارت ورزش در جایگاه حکم نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: اگر انتخابات کمیته ملی المپیک سر وقت برگزار می‌شد این مشکلات فعلی را نداشتیم.

وب‌گاه 55 آنلاین

نمایندگان مجلس امروز طرح پرسروصدای مجازات قماربازی اینترنتی را بررسی و با آن موافقت کردند. مخالفان و موافقان این طرح چه می‌گویند؟

وب‌گاه ورزش سه

وزیر ورزش تصمیم گیری در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک در موعد مقرر را به روزهای آینده موکول کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیگیری حقآبه ایران از رود هیرمند، نظارت بر اجرای مصوبات در دور دوم سفر های استانی و رفع نگرانی از شیوع پاندمی آبله میمونی از مهمترین خبرهای امروز پاستورنشینان در گفت و گو با خبرنگاران بود.

وب‌گاه گسترش

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد نامه فیفا برای حضور زنان در استادیوم‌ها برای رقابت‌های باشگاهی تنها در حد پیشنهاد است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر ورزش و جوانان از تعیین سرپرست برای فدراسیون بدمینتون آن هم به فوریت خبر داد. وی همچنین تاکید کرد نامه فیفا برای حضور زنان در استادیوم‌ها برای رقابت‌های باشگاهی تنها در حد پیشنهاد است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان در گفت‌وگوی اختصاصی با ایرنا از تعیین سرپرست برای فدراسیون بدمینتون آن هم به فوریت خبر داد. وی همچنین تاکید کرد نامه فیفا برای حضور زنان در استادیوم‌ها برای رقابت‌های باشگاهی تنها در حد پیشنهاد است.