یک‌شنبه 8 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بسته ورزشی ایرنا در نوزدهم شهریورماه به نتایج هفته ششم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار نظر ساپینتو پس از پیرزوی مقابل نساجی مازندران، ناکامی کشتی فرنگی در روز اول مسابقات جهانی و اخبار جذاب دیگر ورزشی پرداخته است.

خبرگزاری تسنیم

دومین مسابقه درساژ کشوری فدراسیون سوارکاری در سال 1401 با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با تشریح آخرین وضعیت ورزش کشور گفت: انتخابات سوارکاری قطعا باید تجدید شود.

وب‌گاه ورزش سه

دومین مسابقه درساژ کشوری فدراسیون سوارکاری در سال 1401 از روز پنجشنبه آغاز و تا روز جمعه ادامه یافت.

خبرگزاری دانا

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: پرونده باز، پرونده عجیب و غریبی نیست. هرکسی می‌تواند از فرد دیگری طرح دعوا کند و یک پرونده‌ای برای افراد مختلف باز کند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - همایش منطقه‌ای «شو سواره» اسب کُرد با همکاری هیات سوارکاری دیواندره و حضور سوارکارانی از استان‌های کردستان، کرمانشاه، آذربایجان‌غربی، زنجان، همدان و اصفهان در این شهرستان برگزار شد.

خبرگزاری مهر

رئیس فدراسیون سوارکاری با اشاره به مذاکراتی که در رابطه به انتخابات این فدراسیون با وزارت ورزش داشته به طرح پیشنهادی با این وزارتخانه و احتمال پیشروی بر اساس آن اشاره کرد

خبرگزاری دانا

مسابقات چوگان بانوان در مجموعه چوگان و سوارکاری نوروزآباد برگزار خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

سخنی از پیامبر اسلام (ص) شنیده‌ام که به فرزندان خود سوارکاری، تیراندازی و شنا یاد بدهید. در ایران قهرمانان تیراندازی داریم، اما در شنا و واترپلو چه‌کار کردیم؟

خبرگزاری مهر

سرمربی صربستانی تیم ملی واترپلو با ابراز رضایت از وضعیت این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: این رقابت‌ها پایان حضورم در ایران نیست.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم ملی واترپلو گفت: حضور در المپیک آرزوی من و ایران است و دور از دسترس نیست، چرا که اگر کرونا اجازه می‌داد می‌تواستیم در المپیک توکیو حضور داشته باشیم.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی واترپلوی کشورمان تأکید کرد نسبت به تیمی که خودش در ایران ساخته حساس است و دوست ندارد آن را به مربی دیگری بسپارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی صربستانی تیم ملی واترپلو ایران گفت: شنیده‌ام که پیامبر اسلام (ص) به یادگیری شنا توصیه کرده‌اند ولی در ایران به این رشته اهمیت داده نمی‌شود.