یک‌شنبه 8 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری دانا

سرمربی تیم ملی واترپلو گفت: دوست ندارم این تیم دست کس دیگری باشد و روی این مسئله غیرت دارم.

وب‌گاه خبر آنلاین

آفتاب نیوز نوشت: در روزهای اخیر تعدادی از فعالان موسوم به ارزشی یا آنگونه که منتقدانشان آن‌ها را خطاب می‌کنند؛ «سایبری»، در اقدامی که به نظر منسجم می‌رسد، پست‌های متعددی در تمجید از زندگی در کره شمالی در فضای مجازی، منتشر کرده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر ورزش و جوانان گفت: من هم شنیده ام که در مورد تاج باید پاسخگوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی باشم.

وب‌گاه فرارو

عایشه خوری، یک زن خانه دار 35 ساله از ماه جاری حضور در مدرسه شترسواری را آغاز کرد. او می‌گوید شترسواری به او کمک می‌کند تا با فرهنگ اماراتی ارتباط برقرار کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری وزیر ورزش و جوانان با حضور اصحاب رسانه در محل وزارت ورزش به منظور پاسخگویی نسبت به آخرین اتفاقات روز ورزش ایران، برگزار شد. سجادی با بیان اینکه مالکیت مشترک سرخابی ها به عنوان یکی از مشکلات مدنظر قرار گرفته بود و مسائل مالیاتی و بدهی های این دو باشگاه از دیگر چالش ها بود، عنوان کرد: اقدام سنگین حکومتی در مورد واگذاری سهام دو باشگاه اتفاق...

وب‌گاه الف

نشست خبری وزیر ورزش و جوانان آغاز شد.

خبرگزاری دانا

رئیس کمیته تربیت بدنی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: آقای تاج به احترام ملت عزیز ایران و جریحه‌دار شدن افکارعمومی استعفا بدهند، این دیگر مسئولیت ایشان است.

وب‌گاه مشرق نیوز

تهران - ایرنا - مسئول کمیته تربیت بدنی فراکسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از مهدی تاج خواست با توجه به جریحه دار شدن افکار عمومی، به احترام مردم از ریاست فدراسیون فوتبال استعفا دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسئول کمیته تربیت بدنی فراکسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از مهدی تاج خواست با توجه به جریحه دار شدن افکار عمومی، به احترام مردم از ریاست فدراسیون فوتبال استعفا دهد.

خبرگزاری دانا

مراسم تودیع و معارفه صالحی امیری و خسروی وفا با حضور وزیر ورزش برگزار شد.

وب‌گاه ورزش سه

مراسم معارفه خسروی وفا رییس جدید کمیته ملی المپیک برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی شوش از دستگیری عامل تیراندازی منجر به قتل در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - سرپرست اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس بابیان اینکه این شهرستان ظرفیت بالایی در ورزش دارد گفت: تعامل و همراهی دوسویه مدیران و هیات‌های ورزشی لازمه رفع کمبودهای زیرساختی و رشد و توسعه ورزش گنبدکاووس است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: تلویزیون برای آخر هفته 37 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن آماده پخش کرده است که از شبکه های سیما به روی آنتن می برد.

خبرگزاری تسنیم

در روزهای پایانی هفته فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی، فیلم‌های جدیدی همچون «سرباز چرین»، «مردک شکست ناپذیر»، «قهرمان»، «هرج و مرج فضایی 2: میراثی نو» و «بانکداران» روی آنتن می‌روند.