یک‌شنبه 8 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته آینده در 3 روز جلسه علنی خواهند داشت که در مهمترین بخش وزیر صنعت برای پاسخگویی به سوال نمایندگان در مجلس حضور خواهد یافت.

خبرگزاری مهر

کاندیدای ریاست فدراسیون سوارکاری با اشاره به شائباتی که مهندسی بودن مجمع این فدراسیون را عیان می‌کند، گفت: وزارت ورزش برای اثبات اینکه خواهان انتخابات سالم و قانونی است، آن را لغو کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دستور کار نشست‌های علنی هفته آینده مجلس شورای اسلامی منتشر شد.

وب‌گاه ورزش سه

مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری با رقابت 3 نامزد، برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: قرار است هفته آینده انتخابات فدراسیون سوارکاری برگزار شود اما عدم اطلاع رسانی دقیق در این زمینه انتقاد برخی کاندیداها و اعتراض آنها به وزارت ورزش را موجب شده است.

وب‌گاه ورزش سه

انتخابات فدراسیون سوارکاری در شرایطی روز شنبه 21 خرداد ماه برگزار می شود که بسیاری از اهالی اسبدوانی امیدوار هستند که با انتخاب رییس جدید، روند رو به توسعه این رشته ورزشی ادامه پیدا کند.

خبرگزاری مهر

قرار است هفته آینده انتخابات فدراسیون سوارکاری برگزار شود اما عدم اطلاع رسانی دقیق در این زمینه انتقاد برخی کاندیداها و اعتراض آنها به وزارت ورزش را موجب شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تسلط بر مهارت هایی مانند محاسبه زمان پرش اسب، شما را از آسیب های سوارکاری در امان نگاه می دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاید برای بسیاری عجیب باشد که برای حیوانی مثل اسب که اغلب در حال دویدن است ورزش و فعالیت بدنی تا چه اندازه مهم است.

وب‌گاه تابناک

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسابقات پرش با اسب قهرمانی کشور 1401 در زنجان آغاز شد و نفرات برتر این مسابقات مشخص شدند.

وب‌گاه فرارو

علی اسفندیاری ملقب به نیما یوشیج یکی از برجسته‌ترین چهره‌های ادبیات معاصر ایران است که توانست با ایجاد تحول در شعر سنتی و کلاسیک فارسی شعر نو را پایه‌گذاری کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نخستین جلسه شورای راهبردی ارکان قضایی فدراسیون‌های ورزشی برگزار شد.

خبرگزاری مهر

انتخابات 6 شهریورماه کمیته ملی المپیک در حالی برنامه‌ریزی شده که شرایط برخی فدراسیون‌ها، برگزاری سلامت مجمع انتخاباتی این کمیته از حیث برتری آرای المپیکی‌ها را در معرض خطر قرار داده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

متولیان امر برای ثبت اسب کاسپین در فهرست میراث ناملموس ملی تلاش می‌کنند تا راه قاچاق به کشور‌های همسایه را سد کنند.