یک‌شنبه 8 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اصیل ترین اسب‌ها در جشنواره ملی بزرگ زیبایی اسب، به نمایش درآمدند.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس گفت: سه پروژه ورزشی نیمه تمام شامل خانه والیبال و 2 سالن ورزش در روستاهای داشلی‌برون و آجی‌قوشان این شهرستان با اعتبار 50 میلیارد ریالی از محل مصوبات سفر 13 اسفند پارسال رییس جمهور به گلستان تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس هیات سوارکاری گنبدکاووس گفت: فصل 1400 مسابقات اسبدوانی این شهرستان که از 15 آبان پارسال شروع شد در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری با برگزاری هفته بیست و چهارم این رخداد ورزشی به پایان می‌رسد.

وب‌گاه عصر ایران

پی بردن به اینکه این نژاد، قدیمی‌ترین اسب خونگرم دنیاست تصمیم بر صدور این گونه منحصر به فرد از ایران با تحقیقات علمی گرفت به طوریکه در سال 1345 شمسی نخستین اسب کاسپین پا به ایالت ویرجینیای آمریکا گذاشت و از آن پس پای این نژاد ایرانی به نقاط دیگری از جهان نیز رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

تعدادی از فدراسیون‌های ورزشی در مجمع فوق‌العاده کمیته ملی المپیک رئیس ندارند و باید دید تا زمان انتخابات کمیته وزارت ورزش چه برنامه‌ای خواهد داشت؟

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز دوم و پایانی هفته بیست و سوم کورس اسبدوانی پاییزه - زمستانه - بهاره گنبدکاووس با رقابت 67 راس اسب از نژادهای "ترکمن، دوخون و تروبرد" در هفت دور هزار و 200 متری عصر امروز جمعه بدون حضور تماشاگران در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد و با معرفی اسب‌های برتر پایان یافت.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز نخست هفته 23 مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه - زمستانه - بهاره گنبدکاووس با رقابت 69 راس اسب از نژادهای "ترکمن، دوخون و تروبرد" در هفت دور هزار و 200 متری عصر امروز پنجشنبه و بدون حضور تماشاگران در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

وب‌گاه ورزش سه

مسابقات چوگان جام آبیدر اواخر ماه جاری برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مسابقات چوگان جام آبیدر اواخر ماه جاری برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس هیات سوارکاری گنبدکاووس گفت: کمیته برگزاری مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه - زمستانه و بهاره این شهرستان برای صاحبان اسب‌های برتر هفته بیست وسوم این رخداد ورزشی که روزهای پنجنشبه و جمعه هفته جاری برگزار می‌شود، پنج میلیارد و 305 میلیون ریال جایزه نقدی پیش بینی کرده است.

خبرگزاری دانا

کارگاه بازآموزی داوران ملی پارادوومیدانی ایران با حضور داور بین المللی IPC آغاز شد.

وب‌گاه الف

بر اساس جدیدترین رنگ‌بندی شهرهای ایران، وضعیت محدودیت و تعطیلی فعالیت رشته‌های ورزشی به گونه‌ای است که شدیدترین محدودیت‌ها در هیچ شهری اعمال نمی‌شود و صرفا در 4 شهر آشتیان، سیرجان، فیروزکوه و کوهبنان شاهد ممنوعیت فعالیت مشاغل ورزشی گروه 3 هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی گنبدکاووس از دستگیری عاملان تیراندازی با اسلحه شکاری در مجموعه سوارکاری این شهرستان خبر داد.