یک‌شنبه 8 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری مهر

رئیس کمیته ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه تحقیق و تفحص از فدراسیون سوارکاری در نوبت قرائت در صحن مجلس است، در مورد دلایل این اقدام توضیح داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فیلمی از فائزه هاشمی در فضای مجازی منتشر شده که در آن سخنان موهن درباره پیامبر اکرم صل الله علیه و آله بیان می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تحقیق و تفحص از فدراسیون سوارکاری از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حالی مطرح شد که به گفته «مسعود خلیلی» رییس فدراسیون، تحقیق و تفحص فرصتی است تا معضل چند ساله این رشته بر سر مدیریت مسابقات اسب‌دوانی در استان گلستان حل شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اعلام حضور وزیر ورزش و جوانان در نشست امروز این کمیسیون گفت: وزیر ورزش از انجام آمایش سرزمینی در حوزه ورزش در کشور خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خلاصه‌ای از مصوبات و موضوعات مطرح شده در برخی از کمیسیون‌های تخصصی مجلس را در این گزارش می‌خوانید.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر اول کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از بررسی سوال‌های ملی برخی از نمایندگان از وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نشست امروز کمیسیون خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر اول کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از بررسی سوال‌های ملی برخی از نمایندگان از وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نشست امروز کمیسیون خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

خلاصه‌ای از مصوبات و موضوعات مطرح شده در برخی از کمیسیون‌های تخصصی مجلس را در این گزارش می‌خوانید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کمیسیون‌های خاص و تخصصی مجلس این هقته تا سه شنبه 30 فروردین ماه نشست دارند.

خبرگزاری مهر

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری، طرح ممنوعیت انتخاب یا انتصاب مدیران و مقامات دارای تابعیت مضاعف و مرتبط با کشورهای خارج را بررسی می‌کند.

خبرگزاری ایسنا

اعضای کمیسیون اصل نود قانون اساسی به بررسی نحوه تخصیص ارز دارو در سال جاری با حضور وزرای بهداشت، تعاون، اقتصاد و صنعت در جلسه هفته جاری خود خواهند پرداخت.

خبرگزاری ایسنا

بر اساس جدیدترین رنگ‌بندی شهرهای کشور، وضعیت محدودیت و تعطیلی فعالیت رشته‌های ورزشی به گونه‌ای است که شدیدترین محدودیت‌ها از34 شهر طی هفته گذشته به 55 شهر با وضعیت قرمز افزایش یافته و در 84 شهر شاهد ممنوعیت فعالیت مشاغل ورزشی گروه 3 هستیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس فدراسیون سوارکاری با بیان اینکه تیم ملی ورزشکار مقیم خارج از کشور ندارد، گفت: البته 200 نفر از هموطنانمان در خارج از کشور را در قالب نماینده کشورمان برای حضور در رشته‌های مختلف سوارکاری معرفی می‌کنیم که هیچ‌کدام حرفه‌ای نیستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - علی اکبر محرابیان وزیر نیرو و سید حمید سجادی وزیر ورزش برای پاسخگویی به سوالات نماینده در کمیسیون های تخصصی مجلس حضور می یابند.

خبرگزاری مهر

وزیر ورزش و جوانان هفته آینده برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان به کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی می‌آید.