یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

سومین پیروزی تیم والیبال برفی ایران در رقابت های آسیایی

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
سومین پیروزی تیم والیبال برفی ایران در رقابت های آسیایی

تیم ملی والیبال برفی ایران دو بر صفر تیم چین دو را شکست داد تا به سومین پیروزی خود در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا دست یابد.

تیم ملی والیبال برفی ایران در سومین دیدار خود در نخستین دوره رقابت های والیبال برفی قهرمانی مردان آسیا در چین صبح امروز (جمعه سوم فروردین ماه) به مصاف چین دو رفت و دو بر صفر تیم دوم میزبان را مغلوب خود کرد. این تیم جدی‌ترین حریف ایران در این مسابقات محسوب می‌شد و ملی‌پوشان کشورمان با امتیازات 15 بر 7 و 15 بر 9 به پیروزی رسیدند تا همچنان بدون شکست به رقابت‌های خود در مرحله گروهی ادامه دهند.

ملی‌پوشان برفی در نخستین مسابقه به مصاف تیم فرانسه قهرمان تور اروپایی ترکیه رفتند و دو بر صفر حریف را شکست دادند. در دومین دیدار هم به مصاف تیم چین سه رفته و بار دیگر با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسیدند.

تیم ملی والیبال برفی ایران فردا (شنبه 4 فروردین) در چهارمین و آخرین دیدار مرحله گروهی خود به مصاف چین یک خواهد رفت.

آرمین کمی، سعید صیامی، الیار محرم‌زاده و مهدی علیزاده بازیکنان تیم ملی والیبال برفی ایران را تشکیل می‌دهند و هدایت این تیم برعهده روح‌الله صالحی‌نژاد است.

با پایان دیدار‌های مرحله گروهی تیم اول به مصاف تیم چهارم خواهد رفت و تیم دوم و سوم با هم رقابت می‌کنند تا تیم‌های برنده راهی دیدار فینال شده و بازنده‌ها به دیدار رده‌بندی راه یابند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور