پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سوم خرداد، نماد مقاومت و پیروزی ملت ایران در دفاع از کیان انقلاب اسلامی است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
سوم خرداد، نماد مقاومت و پیروزی ملت ایران در دفاع از کیان انقلاب اسلامی است

زیویار گفت: سوم خرداد، سالروز فتح حماسی خرمشهر در عملیات غرور آفرین بیت المقدس، نماد همیشه به یادماندنی از مقاومت، ایثار و پیروزی ملت همیشه در صحنه ایران در دفاع از کیان انقلاب اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک فرهاد زیویار در پیامی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: سوم خرداد، سالروز فتح حماسی خرمشهر در عملیات غرور آفرین بیت المقدس، نماد همیشه به یادماندنی از مقاومت، ایثار و پیروزی ملت همیشه در صحنه ایران در دفاع از کیان انقلاب اسلامی است.

وی افزود: پیروزی حماسه ساز رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهر یکی از برگ های مهم و زرین دفتر پر افتخار تاریخ دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با امداد الهی و فداکاری رزمندگان این مرز و بوم، به وقوع پیوست و عظمت آن برای همیشه در حافظه تاریخی ملت آزاده ایران به یادگار گذاشته شد.

استاندار لرستان تصریح کرد: این پیروزی شکوهمند که نمادی از وحدت و همبستگی ملی و حضور آگاهانه و با صلابت مردم در عرصه های دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی است، موجب گردید تا دشمنان این ملت برای همیشه دندان طمع خود را در تجاوز به حریم مقدس ایران اسلامی دور بیاندازند.

زیویار خاطرنشان کرد: شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و دلاورمردان لشکرهای 57ابوالفضل (ع) و 84خرم آباد نقش بی بدیلی در آزاد سازی خرمشهر داشتند و این روز تاریخی هیچگاه فراموش نمی شود.

انتهای پیام /