پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

سپاه خواهان پیشرفت، امنیت و آرامش هرچه بیشتر استان کردستان است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
سپاه خواهان پیشرفت، امنیت و آرامش هرچه بیشتر استان کردستان است

سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر یک روزه خود به استان کردستان، گفت: ما همواره خواهان پیشرفت، رفاه، امنیت و آرامش خاطر و آسایش مردمان این سرزمین هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سفری یکروزه به استان کردستان در فرودگاه سنندج و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردمان شرافتمند کردستان، بیش از 43سالی که از عمر انقلاب اسلامی میگذرد نقش بسیار تعیین کننده ای در استقلال و تمامیت ارضی و استحکام و هویت ملی این انقلاب داشته اند و با دشمنان کوچک و بزرگ این مرز و بوم جنگیدند و همانند کوهستان های سربلند این سرزمین سرفراز ایستاده اند.

سردار سلامی احترام و قداست مردمان این سرزمین را هدف اصلی در سفر به کردستان عنوان کرد و افزود: ما همواره خواهان پیشرفت، رفاه، امنیت و آرامش خاطر و آسایش مردمان این سرزمین هستیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه تلاش کرده است تا همیشه کردستان را در مرکز توجه در برقراری امنیت کامل و خدمت به این سرزمین قرار دهد.

بازدید از مناطق استقرار نیروهای سپاه، بازدید از تلاش های سپاه بیت المقدس کردستان در راستای خدمات اجتماعی، شرکت در همایش شهدای این سرزمین و دیدار با سران طوایف و ماموستاها و خانواده معزز شهدا از برنامه های سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سفر یک روزه ایشان به استان کردستان است.

انتهای پیام /