پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی اعلام شد. زمان بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین، طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت با حضور نماینده هیات عالی نظارت بر سیاست های کلی نظام و دیوان محاسبات در کمیسیون اجتماعی مجلس بررسی می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازار مسیر دلار پس از تعطیلات به کدام سو. می رود مسیر دلار پس از تعطیلات به کدام سو. می رود کارشناسان اقتصادی، معتقد هستند که تعدیل نرخ ارز رسمی و غیررسمی با کاهش میزان رانت بازار به بهبود شرایط بازار ارز کمک می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساعات کارت ادارات در فاصله 15 خرداد تا 15 شهریور از ساعت 6 صبح تا 13 خواهد بود. ، ساعات کارت ادارات در فاصله 15 خرداد تا 15 شهریور از ساعت 6 صبح تا 13 خواهد بود. به گزارش عرشه آنلاین، مدیرعامل شرکت توانیر گفت: براساس مصوبه هیات وزیران ادارات باید در ساعات کاری مصارف خود را 30 درصد و پس از پایان ساعات کاری 60 درصد کاهش دهند که با نصب کنتورهای هوشمند مصرف برق ادارات کنترل پذیر می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش روحانی درباره دلایل استعفایش توضیحاتی داد. سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش روحانی درباره دلایل استعفایش توضیحاتی داد. به گزارش عرشه آنلاین، وزیر اسبق آموزش و پرورش رتبه‌بندی معلمان را پاشنه آشیل دولت دوازدهم و وزارت آموزش و پرورش خواند و گفت: به آقای روحانی مدلی را برای اجرای رتبه‌بندی دارم که معلم‌ها را راضی و ارتقا شایستگی ایجاد می‌کند و بار مالی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

شایعات مربوط به یک موجود عجیب و غریب که در آب های لاک نس زندگی می کند در طول دهه ها فراوان بوده است، اما شواهد کمی برای حمایت از این ادعاها یافت شده است. شایعات مربوط به یک موجود عجیب و غریب که در آب های لاک نس زندگی می کند در طول دهه ها فراوان بوده است، اما شواهد کمی برای حمایت از این ادعاها یافت شده است. یکی از اولین مشاهدات که اعتقاد بر این است که تب نسی مدرن را تقویت کرده است، در...

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناس داوری عنوان کرد که در بازی پرسپولیس و ملوان: پنالتی ملوان سوخت و گل پرسپولیس آفساید بود کارشناس داوری عنوان کرد که در بازی پرسپولیس و ملوان: پنالتی ملوان سوخت و گل پرسپولیس آفساید بود به گزارش عرشه آنلاین، کارشناس داوری فوتبال با بیان اینکه یک پنالتی به سود ملوان برابر پرسپولیس گرفته نشد، گفت: داور می‌توانست در نیمه اول یک ضربه پنالتی برای ملوان اعلام کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

: رییس کل بانک مرکزی گفت: در عرصه دیپلماسی اقتصادی نیز توافق‌های بسیار خوبی با کشورهای همسایه و شریکان تجاری‌مان داشته‌ایم که آثار آن بر بازار ارز در آینده برای همگان ملموس خواهد بود. رییس کل بانک مرکزی گفت: در عرصه دیپلماسی اقتصادی نیز توافق‌های بسیار خوبی با کشورهای همسایه و شریکان تجاری‌مان داشته‌ایم که آثار آن بر بازار ارز در آینده برای همگان ملموس خواهد بود. محمدرضا فرزین گفت:...

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویری از شهر موشکی سپاه پاسداران منتشر شده است. تصاویری از شهر موشکی سپاه پاسداران منتشر شده است. ساختار شهرهای موشکی ایران که به صورت تونل‌های حفر شده در دل کوه با مهندسی و حفاری خاص خود است، امکان دپوی انبوهی از موشک را دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از شهر موشکی سپاه پاسداران منتشر شده است. ساختار شهرهای موشکی ایران که به صورت تونل‌های حفر شده در دل کوه با مهندسی و حفاری خاص خود است، امکان دپوی انبوهی از موشک را دارد./ صابرین نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«اگر جهان از زمان شروع عملیات طوفان الاقصی به وقت فاجعه غزه زندگی می کرد، پس از حمله اسرائیل به کنسولگری در دمشق، به وقت ایران زندگی می کند.» غسان شربل مدیر مسوول روزنامه الشرق الاوسط و از روزنامه نگاران سرشناس جهان عرب در تحلیلی از چشم‌انداز تنش در خاورمیانه می‌نویسد: اگر روزنامه نگاری به خاطرات اخیر خاورمیانه بپردازد، نمی‌تواند رویداد های زیبا یا خوش‌بینانه را بیابد. این جنس از خاطرات...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دفتر نخست وزیری اسرائیل از همه مدیران کل وزارتخانه‌ها خواست برای حمله احتمالی ایران به اراضی اشغالی آماده باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دفتر نخست وزیر اسرائیل از همه مدیران کل وزارتخانه‌ها خواست برای حمله احتمالی ایران به اراضی اشغالی آماده باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: ناظران ضمن اشاره به پویایی تازه دیپلماسی ایران در خاورمیانه به شکست پروژه های واشنگتن اشاره کرده و بر این باورند که آمریکا امروز در برابر ایران و محور مقاومت گزینه های چندانی ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان ملل اعلام کرد که از نزدیک تحولات منطقه خاورمیانه را دنبال می کنیم و بسیار نگران تشدید تنش ها هستیم.

وب‌گاه الف

خبرنگار ارشد شبکه خبری اسکای روز جمعه در گزارشی اعلام کرد که پاسخ تلافی‌جویانه ایران به حمله رژیم صهیونیستی علیه ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، «مناسب» و «قوی» خواهد بود اما منجر به جنگ تمام عیار در منطقه غرب آسیا نخواهد شد.