پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک منبع آگاه تاکید کرد که منافع رژیم صهیونیستی در منطقه در معرض خطری بزرگ قرار دارند. یک منبع آگاه تاکید کرد که منافع رژیم صهیونیستی در منطقه در معرض خطری بزرگ قرار دارند. شبکه خبری «ABC» به نقل از یک مسئول آمریکایی تاکید کرد که «ایران احتمالا در پاسخی مناسب با هدف قراردادن یک زیرساخت دیپلماتیک اسرائیل یا حمله مستقیم انتقام بگیرد.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کاخ سفید ادعا کرد که واشنگتن خواستار گسترش درگیری در منطقه نیست و به تهران اطلاع داده ایم که نقشی در حمله به کنسولگری این کشور در دمشق سوریه نداشته ایم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک رسانه آمریکایی درخصوص واکنش تهران به حمله تل‌آویو به کنسولگری ایران در پایتخت سوریه گفت واشنگتن ارزیابی می کند واکنش تهران از اکنون تا هفته آینده رخ می دهد.

وب‌گاه عصر ایران

«لارا روزن» خبرنگار ارشد آمریکایی نشریه دیپلماتیک نوشت: آمریکا ارزیابی می‌کند که واکنش ایران به حمله اول آوریل اسرائیل که منجر به کشته شدن هفت مقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تأسیسات دیپلماتیک ایران در دمشق، سوریه شد، احتمالاً در هر زمانی از هم‌اکنون تا هفته آینده رخ می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک منبع آگاه تاکید کرد که منافع رژیم صهیونیستی در منطقه در معرض خطری بزرگ قرار دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی شهادت مظلومانه فرزندان برومند و شجاع اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس را تبریک و تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم برادر مجاهد و مکرم اسماعیل هنیه رئیس محترم دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس سلام علیکم و رحمه الله شهادت...

وب‌گاه الف

رییس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده کل سپاه در پیام‌های جداگانه به «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس شهادت فرزندان و تعدادی از اعضای خانواده‌اش را تسلیت گفتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده کل سپاه در پیام‌های جداگانه به «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس شهادت فرزندان و تعدادی از اعضای خانواده‌اش را تسلیت گفتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک مقام ارشد اسرائیلی گفت که اسرائیل از آمریکا خواسته است که با ارسال پیام‌های خصوصی و علنی، پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محدود کند. یک مقام ارشد اسرائیلی گفت که اسرائیل از آمریکا خواسته است که با ارسال پیام‌های خصوصی و علنی، پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محدود کند. به گزارش عرشه آنلاین مقام‌های رژیم صهیونیستی اعلام...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مقام ارشد اسرائیلی گفت که اسرائیل از آمریکا خواسته است که با ارسال پیام‌های خصوصی و علنی، پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محدود کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خاورمیانه و جهان، در انتظار اقدام احتمالی ایران است و دیشب نخوابید دیشب، خاورمیانه از ترس حمله ایران به اسرائیل نخوابید طی یک هفته اخیر احتمال پاسخ تهران به حمله تل آویو به کنسولگری ایران در دمشق قوت گرفته است. شب گذشته هم رسانه‌های داخلی و خارجی به شدت بر روی اخبار تحولات منطقه و انتقام احتمالی ایران از اسرائیل متمرکز بودند که در گزارش زیر مهمترین و جدیدترین رویدادها درباره شرایط حساس...

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی به اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس شهادت فرزندان و نوه هایش را تسلیت گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسین علایی، تحلیلگر مسائل سیاسی و بین الملل به خبرآنلاین گفت: بهترین پاسخ به ترورهای اسرائیل، در انتظار نگاه داشتن حکومت نتانیاهو و در آماده باش نگاه داشتن ارتش اسرائیل و خسته کردن نظامیان صهیونیست از نظر روحی و روانی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی شهادت 3 فرزند اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در حمله نظامیان صهیونیست را تسلیت گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی شهادت 3 فرزند اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در حمله نظامیان صهیونیست را تسلیت گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک منبع مطلع در نیروی هوافضای سپاه در واکنش به انسداد جی‌پی‌اس در شهرک‌های اسرائیلی: موشک‌هایی که در 12 سال گذشته ساخته شده‌اند از جی‌پی‌اس و هیچ یک از وسایل موقعیت‌یاب بین‌المللی استفاده نمی‌کنند.