پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: دشمنان ایران و انقلاب از جمله آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی از سیلی پشیمان‌کننده و تنبیه وعده داده شده بیمناک شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شبکه 12 تلویزیون اسرائیل از برگزاری جلسه مقامات نظامی و امنیتی این رژیم برای بررسی چگونگی پاسخ انتقامی ایران خبر داد.

وب‌گاه الف

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی از آغاز جلسه امنیتی با حضور «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر، «یوآو گالانت» وزیر جنگ، «بنی گانتس» وزیر جنگ پیشین و عضو کنونی شورای جنگ و «گادی آیزنکوت» عضو شورای جنگ رژیم صهیونیستی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی از استقرار ناوچه آمریکا در نزدیکی سواحل فلسطین اشغالی خبر داد. شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی از استقرار ناوچه آمریکا در نزدیکی سواحل فلسطین اشغالی خبر داد. این رسانه صهیونیستی مدعی شد که این کشتی جنگی دارای سامانه های پدافندی است و برای کمک به رژیم صهیونیستی در مقابله با موشک های ایرانی در این منطقه مستقر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شبکه 14 تلویزیون اسرائیل از استقرار ناوچه آمریکا در نزدیکی سواحل فلسطین اشغالی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار در حالی نخستین روز معاملاتی بعد از نوروز را آغاز کرد که بازار معاملات نقدی متاثر از حمله هوایی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، رشد قابل توجهی داشت. اسکناس دلار روز سه‌شنبه بیش از هزار تومان گران شد. قیمت دلار در هفته نیمه تعطیل گذشته با بازدهی منفی به کار خود پایان داد. این کاهش قیمت متاثر از آرامش سیاسی و بازار بی‌جان ارز بود. در حالی که معامله‌گران احتمال پاسخ ایران به...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه فرانسه امروز (جمعه) به اتباع خود هشدار داد که از سفر به ایران، سرزمین‌های اشغالی و لبنان خودداری کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه چین در گفت و گو با همتای آمریکایی خود حمله به کنسولگری ایران در دمشق را به شدت محکوم کرد و از واشنگتن خواست تا «نقش سازنده‌ای» در خاورمیانه ایفا کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که وزیر امور خارجه این کشور در چند روز گذشته با همتایان منطقه‌ای و اروپایی خود برای تلاش در راستای منصرف کردن ایران از پاسخ به حمله اسرائیل علیه ساختمان کنسولگری ایران در دمشق تماس تلفنی برقرار کرده است.

وب‌گاه الف

وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که وزیر امور خارجه این کشور در چند روز گذشته با همتایان منطقه‌ای و اروپایی خود برای تلاش در راستای منصرف کردن ایران از پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی علیه ساختمان کنسولگری ایران در دمشق تماس تلفنی برقرار کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقامات ارشد آمریکایی گفتند که وزیر دفاع این کشور و مقامات وزارت دفاع آن که پیشتر مدعی بی‌اطلاعی از حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق شده بودند، بر این باورند که تل‌آویو باید به آن‌ها اطلاع می‌داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر دفاع آمریکا که پیشتر مدعی بی‌اطلاعی از حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق شده بودند، بر این باورند که تل‌آویو باید به آن‌ها اطلاع می‌داد.

وب‌گاه الف

نماینده دومای دولتی (مجلس سفلی) و مدیر مؤسسه کشورهای مستقل مشترک‌المنافع (CIS) با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری سفارت ایران در دمشق گفت: این اقدام تروریستی نه تنها باید محکوم شود، بلکه باید پاسخ داده شود؛ البته اینکه چگونه و چه زمانی پاسخ داده شود، حق و انتخاب جمهوری اسلامی ایران است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سیستم دفاعی جدید ایران شامل نسخه ارتقایافته سامانه موشکی ضد بالستیک شهید آرمان و سامانه موشکی دفاع هوایی ارتفاع پایین آذرخش برای مقابله با تهدیدات خارجی رونمایی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بهمن ماه سال گذشته در یک رزمایش تازه، حمله به یک پایگاه هوایی اسرائیل به نام پالماخیم و «انهدام» آن را شبیه‌سازی کرد. برای اولین بار بهمن ماه سال گذشته سپاه پاسداران دست به شبیه سازی حمله موشکی با ترکیب قوی از موشک‌های عماد، قدر و حاج قاسم به پایگاه هوایی پالماخیم محل اصلی استقرار جنگنده‌های F-35 رژیم صهیونیستی زد و دقت موشک‌های دوربرد خود را به نمایش گذاشت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کاخ سفید ادعا کرد که واشنگتن خواستار گسترش درگیری در منطقه نیست و به تهران اطلاع داده ایم که نقشی در حمله به کنسولگری این کشور در دمشق سوریه نداشته ایم.