پنج‌شنبه 14 تیر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کمیسر اتحادیه‌اروپا در امور بشردوستانه و مدیریت بحران اعلام کرد: خدمات نقشه‌برداری ماهواره‌ای اروپا برای پیدا کردن محل سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور ایران فعال شد.

وب‌گاه گسترش

کمیسر اتحادیه‌اروپا در امور بشردوستانه و مدیریت بحران اعلام کرد: خدمات نقشه‌برداری ماهواره‌ای اروپا برای پیدا کردن محل سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور ایران فعال شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه بیانیه‌ای در واکنش به حادثه برای بالگرد رئیس‌جمهور ایران صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد: از سانحه بالگرد حامل برادرم «ابراهیم رئیسی» بسیار متاثر شدم.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیپ نیروهای ویژه صابرین نیروی زمینی سپاه برای کمک به جستجوی بالگرد رییس‌جمهور عازم منطقه شد.

وب‌گاه عصر ایران

جمعی از خانواده‌های اعضای سپاه پاسداران شامگاه یکشنبه 30 اردیبهشت ماه با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

باقری گفت: از کلیه امکانات، تجهیزات و ظرفیت های ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهی انتظامی برای امدادرسانی و تفحص برای سانحه بالگرد رئیس جمهور و همراهان ایشان استفاده شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دستور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشگر پاسدار محمد باقری خطاب به سازمان های نیروهای مسلح صادر شد دستور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشگر پاسدار محمد باقری خطاب به سازمان های نیروهای مسلح صادر شد از کلیه امکانات، تجهیزات و ظرفیت های ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهی انتظامی برای امدادرسانی و تفحص برای سانحه بالگرد رئیس جمهور و همراهان ایشان استفاده شود

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در تشریح دستاوردهای مهم این شرکت در دولت سیزدهم با اشاره به 2.5 برابر شدن صادرات نفت خام در شرایط سخت تحریم، گفت: ما پارسال 36 میلیارد دلار نفت خام صادر کردیم و در بخش گاز نیز روزانه 70 میلیون متر مکعب به ظرفیت تولید روزانه خود اضافه کرده‌ایم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان اطلاعات فراجا از دستگیری فرد مرتبط با شبکه‌های معاند در اصفهان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور در پیامی درگذشت عالم وارسته علامه علی کورانی پژوهشگر، محقق و نویسنده برجسته لبنانی را به حوزه‌های علمیه، علمای اعلام ایران و لبنان و بیت مکرم آن مرحوم تسلیت گفت.

وب‌گاه الف

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد ما و 10 کشور دیگر به اسرائیل در وعده صادق کمک کردیم ولی با مشخص شدن ابعاد این عملیات، تعداد کشورها بیشتر هم خواهد شد.

وب‌گاه الف

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان عملیات وعده صادق از دید ما یک عملیات محدود بود."، عنوان کرد: هدف از این عملیات ضربه‌زدن به دو نقطه با تعداد محدودی پهپاد و موشک برای تنبیه یک رژیم خشن و بی‌عقل بود که چیزی جز منطق قدرت نمی‌فهمد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پایگاه خبری آکسیوس شنبه 29اردیبهشت به نقل از منابع آگاه گزارش داد که دو مقام ارشد دولت بایدن این هفته با مقام‌های ایرانی در عمان درباره چگونگی جلوگیری از تشدید حملات در منطقه گفت‌وگو کردند. این مذاکرات بر شفاف‌سازی پیامدهای اقدامات ایران در منطقه و همچنین بر نگرانی‌های آمریکا درباره وضعیت برنامه هسته‌ای ایران متمرکز بود. اینکه تهران چه مابه‌ازایی را از آمریکا طلب کرده است، طیفی از مسائل...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل سپاه با بیان اینکه عملیات وعده صادق از دید ما یک عملیات محدود بود، عنوان کرد: در دید ما، هدف از این عملیات ضربه زدن به دو نقطه با تعداد محدودی پهپاد و موشک برای تنبیه یک رژیم خشن و بی عقل بود که چیزی جز منطق قدرت نمی‌فهمد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه عملیات وعده صادق از دید ما یک عملیات محدود بود، عنوان کرد: در دید ما، هدف از این عملیات ضربه زدن به دو نقطه با تعداد محدودی پهپاد و موشک برای تنبیه یک رژیم خشن و بی عقل بود که چیزی جز منطق قدرت نمی‌فهمد.