پنج‌شنبه 14 تیر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه خبر آنلاین

پنجمین ناو گروه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیروی دریایی سپاه پس از 39 روز مأموریت به ایران بازگشت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با اشاره به تأثیر اجتماعی عملیات وعده صادق گفت: نظرسنجی‌ها و مطالعات ما نشان‌می‌دهد که سرمایه اجتماعی و اعتماد ملی در کشور ما، پس از این عملیات، افزایش قابل توجه داشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، 13 فروردین ماه امسال و در جریان حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق هفت نفر از مستشاران کشورمان در سوریه به شهادت رسیدند، یکی از این شهدا که قبلاً هیچ تصویری و نامی از او در رسانه‌ها منتشر نشده بود «سردار محمدهادی حاج‌رحیمی» بود. شهید حاج‌رحیمی که از سال 1359 در کسوت مربی و از پادگان امام حسین (ع) کار خود را آغاز کرده بود،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علی بلالی امروز در اختتامیه رویداد «جام رسانه امید» با بیان اینکه امروز موشک‌هایی با برد 2 هزار کیلومتر و دقت اصابت نقطه‌ای داریم، اظهار کرد: شکست‌های بسیاری در صحنه ایجاد این توان داشتیم، اما از دور خارج نشدیم و از میدان به در نرفتیم. امروز موشک‌های ما همگی نقطه‌زن هستند و این با امید و دانش‌آفرینی و تکیه بر توان جوانان به دست آمده است. وی...

خبرگزاری دانشجو

پنجمین ناو گروه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیروی دریایی سپاه پس از 39 روز ماموریت با حضور دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از فرماندهان مورد استقبال قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«ناو سردار شهید نادر مهدوی نیروی دریایی سپاه در قالب پنجمین ناوگروه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به مدت 39 روز در اقیانوس هند و مدار 22.5 درجه نیم کره جنوبی به اجرای ماموریت پرداخت.» پنجمین ناو گروه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیروی دریایی سپاه پس از 39 روز ماموریت با حضور دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از فرماندهان مورد استقبال قرار گرفت. دریادار تنگسیری...

خبرگزاری تسنیم

«فرمانده بدون مرز»-5| محمدرضا آرین گفت: شهید حاج رحیمی مسئول آموزش هسته‌های اولیه تشکیل دهنده حزب الله لبنان در پادگان امام حسین (ع) بود و سال‌ها بعد همین کار را در شکل گیری حشدالعشبی عراق تکرار می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه شاهد گفت: عملیات وعده صادق و استفاده از موشک‌های تولید شده با علم بومی در آن، باعث افتخار جامعه دانشگاهی شد.

خبرگزاری دانشجو

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با اشاره به بررسی ابعاد مختلف اقدامات ایران در نبرد علیه رژیم صهیونیستی در کتاب وعده صادق، گفت: انتشار این کتاب به دلیل احساس وظیفه کارشناسان مرکز پژوهش‌ها به محور مقاومت و عملیات وعده صادق بوده است.

خبرگزاری تسنیم

مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه پاسداران گفت: ما به قله‌های فناوری‌های فضایی هم خواهیم رسید و این امر با تلاش و پیگیری جوانان‌مان به نتیجه نهایی می‌رسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: لشکر 14 امام حسین (ع) اصفهان و همه واحدهای این استان، ستاره و خط‌شکنان مثال‌زدنی سپهر افتخارات امت اسلام هستند و همواره مانند خورشید می‌درخشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سرلشکران بزرگ این استان، فرماندهان فراموش ناشدنی تاریخ اسلام و ایران هستند و اینجا مانند دارخوین قطعه‌ای از بهشت خداست.

وب‌گاه الف

پنجمین ناو گروه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیروی دریایی سپاه پس از 39 روز ماموریت با حضور دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از فرماندهان مورد استقبال قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سپاه پاسداران اظهار داشت: دشمن همه توانش را برای کوچک جلوه دادن عملیات وعده صادق به کار گرفت و 13 روز برای این کار مهلت داشت و حرفه‌ای ترین خبرنگاران را استخدام کرد.

وب‌گاه الف

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه در نبرد با دشمن و آن زمانی که شمشیر می‌زد و گام‌های محکمش را مثل کوه با ثبات برمی‌داشت، شکل گرفت و استوار ماند و همچنان مصمم است تا آن راه را ادامه دهد و قاطعانه در برابر دشمن شمشیر می‌زنیم‌.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سپاه در دل سختی‌ها، در قلب جهاد، در میدان شهادت رویید و رشد کرد.