پنج‌شنبه 14 تیر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه عملیات وعده صادق از دید ما یک عملیات محدود بود، عنوان کرد: هدف از این عملیات ضربه زدن به دو نقطه با تعداد محدودی پهپاد و موشک برای تنبیه یک رژیم خشن و بی عقل بود که چیزی جز منطق قدرت نمی‌فهمد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رد ادعاهای مقامات اسرائیلی درباره حمله موشکی ایران گفت: موشک‌های ما به سرزمین‌های اشغالی و نقاط حساس اصابت کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه همیشه باید آماده رویارویی با دشمنان باشیم، گفت: پاداش مجاهدت مردم ایلام در دوران دفاع مقدس، خادمی زائران اباعبدالله (ع) است.

خبرگزاری دانشجو

سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسؤول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صحنه امروز را صحنه مقابله با دشمن در عرصه جنگ شناختی و عملیات روانی دانست و گفت: وظیفه اهالی رسانه این است که تصویر واقعی جمهوری اسلامی که تصویری الهام بخش است را به دنیا نشان دهند. وی ادعای مهاجرت پزشکان ایران را از جمله دستاویز‌های دشمن برای عملیات روانی و هجمه رسانه‌ای علیه نظام اسلامی قلمداد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سپاه به خبر مهاجرت پزشکان واکنش نشان داد سپاه به خبر مهاجرت پزشکان واکنش نشان داد سخنگوی سپاه ادعای مهاجرت پزشکان را از جمله دستاویز‌های دشمن برای عملیات روانی و هجمه رسانه‌ای علیه نظام اسلامی دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار رمضان شریف ادعای مهاجرت پزشکان ایران را از جمله دستاویز های دشمن برای عملیات روانی و هجمه رسانه‌ای علیه نظام اسلامی دانست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پایگاه خبری آکسیوس شنبه 29اردیبهشت به نقل از منابع آگاه گزارش داد که دو مقام ارشد دولت بایدن این هفته با مقام‌های ایرانی در عمان درباره چگونگی جلوگیری از تشدید حملات در منطقه گفت‌وگو کردند. این مذاکرات بر شفاف‌سازی پیامدهای اقدامات ایران در منطقه و همچنین بر نگرانی‌های آمریکا درباره وضعیت برنامه هسته‌ای ایران متمرکز بود. اینکه تهران چه مابه‌ازایی را از آمریکا طلب کرده است، طیفی از مسائل...

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیرکل حزب اعتدال و توسعه گفت: در انتخابات مجلس خبرگان رهبری شخصیتی مانند آقای روحانی که سالها در شورای عالی امنیت ملی و 20 سال در مجلس شورای اسلامی مسئولیت داشته و 8 سال هم رییس جمهور 24 میلیونی بوده را رد صلاحیت کردند که پاسخ آقای روحانی پاسخ مناسب و متقنی بود که در چارچوب قانون اساسی جواب داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم استقبال گفت: این اولین بار است که دلاورمردان نیروی دریایی سپاه توانستند از مدار صفر درجه و خط استوا عبور کرده و وارد نیمکره جنوبی شوند. فرمانده نیروی دریایی سپاه رمز این موفقیت‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را وجود وحدت و هم افزایی بین نیرو‌های مسلح جمهوری...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پنجمین ناو گروه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیروی دریایی سپاه پس از 39 روز ماموریت با حضور دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از فرماندهان مورد استقبال قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پنجمین ناو گروه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیروی دریایی سپاه پس از 39 روز ماموریت با حضور دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از فرماندهان مورد استقبال قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه پاسداران گفت: از موشک‌های فتاح، سجیل و خرمشهر در عملیات «وعده صادق» استفاده نکردیم، بلکه موشک‌های نسل قدیم را به کار گرفتیم که همان‌ها اراده ما برای بازدارندگی را نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل سپاه تأکید کرد: سپاه در دل سختی‌ها، در قلب جهاد، در میدان شهادت رویید و رشد کرد، این لشکر در نبرد با دشمن و آن زمانی که شمشیر می‌زد و گام‌های محکمش را مثل کوه با ثبات برمی‌داشت، شکل گرفت و استوار ماند و همچنان مصمم است تا آن راه را ادامه دهد و در برابر دشمن شمشیر می‌زنیم‌.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسین علایی گفت: هر چقدر در جامعه در هر حوزه‌ای نارضایتی وجود دارد، نشانه‌ی فاصله گرفتن با تفکر امام است. مردم با تفکر امام، حکومت را خادم خودشان می‌دانستند. امام می‌فرمود که «اگر به من خادم بگویید بهتر از آن است که رهبر بگویید.» پس امام حکومت را خدمتگزار و تابع آراء مردم می‌دانست و بر همین اساس اگر حکومت به میزانی که تابع خواست و آراء مردم است، عمل کند رضایت مردم جلب خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عملیات وعده صادق از نظر ما محدود تلقی شد، اما یک عملیات تاثیرگذار و تغییر جهت دهنده راهبرد‌های دشمن در مقابل ایران اسلامی بود.