شنبه 14 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی شهادت سردار عباس نیلفروشان را به فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت گفت. در متن پیام وی خطاب به سردار سرلشکر حسین سلامی آمده است: فراق سردار پرافتخار جبهه حق، شهید حاج عباس نیلفروشان برای پیشگامان وپیشکسوتان دفاع از اسلام، وطن و جبهه مقاومت، ناگوار و ثقیل است. وی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در واکنش به حادثه تروریستی نیکشهر بیانیه داد.

وب‌گاه گسترش

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه باید با در نظر گرفتن عقلانیت، تدبیر و سنجش همه جوانب اقدام به تحلیل صحنه و اجرای عملیات کرد، گفت گوش به فرمان رهبر انقلاب هستیم و برای حفظ منافع ملی کشور لحظه‌ای درنگ نمی‌کنیم.

خبرگزاری مهر

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: انسجامی که در استان مازندران جهت حل مشکلات جامعه ایثارگری وجود دارد می‌تواند الگویی برای سایر استان‌ها باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلسه اضطراری حقوقی هیئت عمومی دیوان عالی کشور امروز 10 مهرماه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری، رئیس دیوان عالی کشور و با حضور معاونین، قضات شعب حقوقی دیوان عالی کشور و نماینده دادستان کل کشور با دو پرونده با موضوع طلاق به درخواست زوجه و خانواده برگزار شد. ابتدای جلسه حجت الاسلام والمسلمین منتظری، ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت...

خبرگزاری مهر

رئیس دیوان عالی کشور گفت: سران کشورهای عربی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی ساکت نباشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه با بیان این که نصرت الهی همراه رزمندگان مخلص حزب‌الله است، تصریح کرد: اراده خداوند بر پیروزی جبهه اسلام قرار گرفته و ان‌شاءالله در آینده‌ای نه‌چندان دور، ملت آزاده جهان طعم پیروزی را خواهند چشید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تلویزیون سوریه اعلام کرد یکی از شهدای حملات دیشب رژیم صهیونیستی به دمشق، «صفاء أحمد» مجری تلویزیون این کشور بوده است. تلویزیون سوریه اعلام کرد یکی از شهدای حملات دیشب رژیم صهیونیستی به دمشق، «صفاء أحمد» مجری تلویزیون این کشور بوده است. به گزارش عرشه آنلاین، این مجری سوری تا ساعتی قبل از قربانی شدن در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی، در شبکه‌های اجتماعی فعالیت داشت و ویدیوهای از حملات صهیونیست‌ها...

خبرگزاری مهر

سرلشکر موسوی در پیامی تأکید کرد: سردار نیلفروشان از روزهای پیروزی انقلاب و دفاع مقدس تا دفاع از حریم اهل بیت علیهم‌السلام و مبارزه با تفکر شوم و ضدبشری صهیونیستی، پیشگام بود.

خبرگزاری مهر

مجمع فضلا و مدرسین قمی حوزه علمیه قم شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله را محکوم کرد.

خبرگزاری تسنیم

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در پیامی شهادت سردار عباس نیلفروشان را به فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون سیاسی سپاه در پاسخ به انتقادات فضای مجازی برای حمله به اسرائیل گفت: باید با سنجش جوانب اقدام کرد... آنچه به ذهن شما می رسد قبلش به ذهن نیروهای میدانی می رسد. درباره کریدور زنگزور و حضور اسرائیل گوش به فرمان رهبر انقلاب هستیم و برای حفظ منافع ملی کشور لحظه ای درنگ نمی‌کنیم. اروپایی ها و غربی ها با رژیم جعلی به دنبال بارکردن جبهه جدید برای ایران هستند اما در بحث باکو وضعیت روشن...

خبرگزاری میزان

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی شهادت سردار عباس نیلفروشان را به سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت گفت.

وب‌گاه الف

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه باید با در نظر گرفتن عقلانیت، تدبیر و سنجش همه جوانب اقدام به تحلیل صحنه و اجرای عملیات کرد، گفت گوش به فرمان رهبر انقلاب هستیم و برای حفظ منافع ملی کشور لحظه‌ای درنگ نمی‌کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین مهاجرنیا، استاد حوزه و دانشگاه در این گردهمایی به بررسی شرایط منطقه و اهمیت نصرت الهی در پیروزی‌ها پرداخت و به ظرفیت‌ها و امکانات موجود اشاره کرد و گفت: «ظرفیت‌ها و امکانات بسیاری وجود دارد. با این حال، برخی ملاحظات موجب تأخیر در انتقام‌گیری شده که این موضوع موجب ناراحتی برخی افراد شده است. وی در ادامه افزود: بعضی از افراد...

خبرگزاری مهر

بین نیروهای داوطلبی که همراه شهید چمران می‌جنگیدند، 20 تا 30 لبنانی هم حضور داشتند که همرزم چمران در لبنان بودند و با او به ایران آمده بودند.