شنبه 14 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پرچمی که شهدای قدس برای رهایی فلسطین و ملت‌های مسلمان از سلطه استکبار جهانی و صهیونیسم خبیث بین‌الملل به اهتزاز درآورده‌اند با شهادت مجاهدان و فرماندهان مقاومت بر زمین نخواهد ماند، بلکه برافراشته‌تر از قبل کانون آگاهی، بیداری و تقویت روح استکبارستیزی و اقتدار روزافزون سازمان عظیم مقاومت اسلامی خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کنعانی درباره به شهادت رسیدن نیروی دیگری از سپاه پاسداران به جز سردار نیلفروشان در حمله اسراییل به بیروت گفت: تا این لحظه اطلاع دیگری ندارم. کنعانی درباره به شهادت رسیدن نیروی دیگری از سپاه پاسداران به جز سردار نیلفروشان در حمله اسراییل به بیروت گفت: تا این لحظه اطلاع دیگری ندارم. به گزارش عرشه آنلاین ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ نیروی...

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل پرسپولیس گفت: صهیونیست‌ها گور خودشان را در همان خرابه‌های حاصل از انفجار بمب‌ها کنده‌اند و نمی‌دانند قرار است در همان خرابه‌های غزه و لبنان دفن شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل ارتش در پاسخ به اینکه صهیونیست‌ها چرا چنین هزینه‌ای کردند؟ گفت: با تفکر غلط مادی خودشان فکر می‌کنند با این کارها موفق می شوند اما گور خودشان را عمیق‌تر می‌کنند.

وب‌گاه الف

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن رزمندگان جبهه مقاومت، اظهار کرد: پرچمی که شهدای قدس برای رهایی فلسطین و ملت‌های مسلمان از سلطه استکبار جهانی و صهیونیسم به اهتزاز درآورده‌اند با شهادت مجاهدان و فرماندهان مقاومت بر زمین نخواهد ماند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن رزمندگان جبهه مقاومت، اظهار کرد: پرچمی که شهدای قدس برای رهایی فلسطین و ملت‌های مسلمان از سلطه استکبار جهانی و صهیونیسم به اهتزاز درآورده‌اند با شهادت مجاهدان و فرماندهان مقاومت بر زمین نخواهد ماند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرلشکر باقری گفت: نقش‌آفرینی‌های مؤثر و راهگشای شهید نیلفروشان برای همیشه ماندگار و یاری‌بخش ادامه‌دهندگان راهش در نیروهای مسلح و مدافعان امنیت کشور خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: شهید حاج عباس نیلفروشان یکی از فرماندهان بسیار قوی‌دل، مطمئن، آرام، نجیب، فهیم، با شخصیت، مدیر، مدبر و بسیار شجاع و آرام بود.

خبرگزاری مهر

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مکتب سید حسن نصرالله زنده است و ما تردیدی نداریم که جبهه مقاومت و ملت لبنان مرگ صهیونیست و آزادی قدس شریف را در بیت المقدس برگزار خواهند کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرلشکر سلامی گفت: سردار نیلفروشان یک انسان واقعی بود و شخصیت کاملاً واضحی داشت. آنچه خداوند برای او مقدر کرده بود، این بود که عمر نورانی و با برکت او به شهادت ختم شود.

خبرگزاری مهر

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با تسلیت شهادت سردار نیلفروشان گفت: پرچم شهدای قدس برافراشته‌تر از قبل موجب اقتدار روزافزون مقاومت اسلامی خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جاسوسان موساد چگونه به حزب الله نفوذ کردند؟ / از مسیر جذب نیروی جدید توسط حزب الله تا خروج از سایه و ارتباط با نهاد‌های اطلاعاتی مثل روسیه / در جنگ سوریه، آگهی‌های ترحیم اعضای حزب الله حاوی اطلاعاتی از شهر محل تولد فرد و حلقه دوستان بود / به محض شناسایی یکی از اعضای حزب الله، الگوی تحرکات روزمره او در پایگاه داده وسیعی از اطلاعات، از جمله از طریق حتی چیزی مثل ریموت تلویزیون جمع آوری...