شنبه 14 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

جاسوسان موساد چگونه به حزب الله نفوذ کردند؟ / از مسیر جذب نیروی جدید توسط حزب الله تا خروج از سایه و ارتباط با نهاد‌های اطلاعاتی مثل روسیه / در جنگ سوریه، آگهی‌های ترحیم اعضای حزب الله حاوی اطلاعاتی از شهر محل تولد فرد و حلقه دوستان بود / به محض شناسایی یکی از اعضای حزب الله، الگوی تحرکات روزمره او در پایگاه داده وسیعی از اطلاعات، از جمله از طریق حتی چیزی مثل ریموت تلویزیون جمع آوری...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در پیامی شهادت سردار نیلفروشان در ضاحیه بیروت را تسلیت گفت. متن این پیام یه شرح ذیل است: بسم‌الله الرحمن الرحیم مِنَ المُؤمِنِینَ رِجَال صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضَی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَلُوا تَبدِیلًا شهادت پرافتخار سردار عالیقدر و دانشمند سپاه اسلام...

خبرگزاری دانشجو

فرمانده کل سپاه با اشاره به دیدار‌های روزانه خود با سردار شهید سرلشکر عباس نیلفروشان گفت: او بسیار ثابت‌قدم و باروحیه بود و هیچ اثری از اضطراب در سختی‌ها در سیمای او مشاهده نمی‌شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: شهید نیلفروشان پس از شهادت شهید والامقام سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی میراث‌دار او در سنگر مستشاری نظامی جبهه مقاومت اسلامی شد و در این میدان سترگ هم خوش درخشید.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر حوزه های علمیه با انتشار پیام تسلیت شهادت علامه مجاهد سید حسن نصرالله بیان کرد: علمای اعلام، حوزه های علمیه و همه نهادهای عالی حوزوی همچنان بر عهد و پیمان الهی استوار و در کنار مردم عزیز لبنان، فلسطین و حزب‌الله و مقاومت اسلامی خواهند بود و همه ملت‌ها و دولت ها را به انتقام و جهاد فرا می خوانند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت به‌مناسبت شهادت سردار سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان معاون عملیات سپاه که در حمله‌ی روز جمعه‌ی رژیم صهیونیستی به بیروت به‌همراه سید حسن نصرالله رهبر حزب‌الله لبنان به شهادت رسید، پیامی تسلیتی صادر کرد.

خبرگزاری مهر

فرمانده کل سپاه با اشاره به دیدارهای روزانه خود با سردار شهید سرلشکر عباس نیلفروشان گفت: او بسیار ثابت‌قدم و باروحیه بود و هیچ اثری از اضطراب در سختی‌ها در سیمای او مشاهده نمی‌شد.

وب‌گاه الف

فرمانده کل سپاه با اشاره به دیدارهای روزانه خود با سردار شهید سرلشکر عباس نیلفروشان گفت: او بسیار ثابت‌قدم و باروحیه بود و هیچ اثری از اضطراب در سختی‌ها در سیمای او مشاهده نمی‌شد.

خبرگزاری تسنیم

مهاجرانی در پیامی شهادت سردار نیلفروشان در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بیروت را تسلیت گفت.

خبرگزاری مهر

فرمانده کل سپاه پاسداران با حضور در منزل شهید عباس نیلفروشان شهادت وی را به خانواده آن شهید تبریک و تسلیت گفتند.

وب‌گاه گسترش

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی بر این نکته تأکید کرد که شهادت جانسوز و مظلومانه رهبر مجاهد حزب الله، جناب سید حسن نصرالله، موجب اندوه عمیق همه ما و عزاداری جبهه مقاومت اسلامی و آزادگان جهان شده است.

وب‌گاه گسترش

از حاج احمد می‌پرسند که چه نامی برای خود انتخاب کنیم. او پاسخ می‌دهد که بهترین نام حزب‌الله لبنان است. حاج احمد این نام را برگزید و همه از آن خوشحال شدند و تکبیر گفتند. او به ما گفت که باید به این حزب‌الله آموزش نظامی بدهید. ما حدود 5 ماه پس از اسارت حاج احمد در سوریه و لبنان ماندیم و وظیفه‌مان آموزش این افراد شد.

خبرگزاری مهر

در زمان زنده بودن محمود گلابدره‌یی بارها کتاب اسماعیل اسماعیل به صورت نمایشنامه از رادیو پخش می‌شد ولی نه اجازه می‌گرفتند از او، نه اسمش را می‌آوردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید دارد حق پاسخگویی ایران به ترور سردار نیلفروشان محفوظ است اما زمان و مکان آن را سپاه پاسداران مشخص خواهد کرد.