یک‌شنبه 15 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه خبر آنلاین

تداوم روند قدرت افزایی دفاعی برای مقابله متناسب و موفق با تهدیدات متصور در حوزه‌های مختلف زمینی، دریایی، هوا و فضا و دستیابی به سامانه‌ها و فناوری‌های نوین و نو ظهور با تکیه بر توانمندی‌های بومی و ایرانی، همچنان در اولویت سپاه و سایر نیروهای مسلح کشور است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «حماس» طی پیامی از دبیرکل حزب‌الله لبنان به دلیل تأکید مجدد بر مواضع مقاومت لبنان در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین در غزه طی سخنرانی امروز خود تشکر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«حماس» طی پیامی از دبیرکل حزب‌الله لبنان به دلیل تأکید مجدد بر مواضع مقاومت لبنان در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین در غزه طی سخنرانی امروز خود تشکر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده سپاه با حضور در بیمارستانی در تهران از سفیر ایران در لبنان که در جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در این کشور مصدوم شده بود، عیادت کرد.

خبرگزاری مهر

سپاه پاسداران در بیانیه‌ای با گرامیداشت سالگرد آغاز دفاع مقدس، این رخداد عظیم را میدان آشکار شدن ظرفیت‌های انقلاب و نظام اسلامی برای دستیابی به آرمان‌های بلند خود دانست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهداء نیروی زمینی سپاه از انهدام تیم تروریستی در حال ورود به خاک ایران از مرز مریوان کردستان خبرداد. روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهداء نیروی زمینی سپاه از انهدام تیم تروریستی در حال ورود به خاک ایران از مرز مریوان کردستان خبرداد. به گزارش عرشه آنلاین؛ در اطلاعیه روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهداء نیروی زمینی سپاه آمده است:

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهداء نیروی زمینی سپاه از انهدام تیم تروریستی در حال ورود به خاک ایران از مرز مریوان کردستان خبرداد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهداء نیروی زمینی سپاه از انهدام تیم تروریستی در حال ورود به خاک ایران از مرز مریوان کردستان خبرداد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: اقدام تروریستی در لبنان بدون تردید از سر استیصال و شکست‌های پیاپی رژیم صهیونیستی بوده و به زودی با پاسخ کوبنده جبهه مقاومت، شاهد نابودی کامل این رژیم خواهیم بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار سلامی طی پیامی به سیدحسن نصرالله اظهار کرد: به زودی با پاسخ کوبنده جبهه مقاومت، شاهد نابودی کامل این رژیم سفاک و جنایتکار خواهیم بود.

وب‌گاه الف

فرمانده کل سپاه در پیامی به سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان جنایت اخیر رژیم صهیونیستی را محکوم و اعلام کرد دشمن ناتوان از مصاف رودررو، به ارتکاب جنایت در پشت جبهه و بزرگ‌نمایی دستاورد جنایت دست می‌زند تا بلکه مرگ خود را به تاخیر بیندازد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: اقدام تروریستی در لبنان بدون تردید از سر استیصال و شکست‌های پیاپی رژیم صهیونیستی بوده و به زودی با پاسخ کوبنده جبهه مقاومت، شاهد نابودی کامل این رژیم سفاک و جنایتکار خواهیم بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل سپاه تاکید کرد: اقدام تروریستی در لبنان بدون تردید از سر استیصال و شکست‌های پیاپی رژیم صهیونیستی بوده و به زودی با پاسخ کوبنده جبهه مقاومت، شاهد نابودی کامل این رژیم سفاک و جنایتکار خواهیم بود.

خبرگزاری مهر

سردار سلامی طی پیامی به سیدحسن نصرالله اظهار کرد: به زودی با پاسخ کوبنده جبهه مقاومت، شاهد نابودی کامل این رژیم سفاک و جنایتکار خواهیم بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: اقدام تروریستی در لبنان بدون تردید از سر استیصال و شکست‌های پیاپی رژیم صهیونیستی بوده و به زودی با پاسخ کوبنده جبهه مقاومت، شاهد نابودی کامل این رژیم سفاک و جنایتکار خواهیم