یک‌شنبه 15 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری تسنیم

شهردار تهران از مجروحان اقدامات تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان عیادت کرد.

خبرگزاری مهر

حتی بعضی‌ها دشنه‌هایشان را به کمربندهایشان بسته بودند. چندنفری هم بودند که چاقوی دسته‌زنجان با خودشان داشتند. این‌ها نسبت به بقیه جوان‌تر بودند. بعضی‌ها پیراهن مانتی‌گل تنشان کرده بودند.

وب‌گاه مشرق نیوز

پرداخت یکسویه و سیاسی به موضوع FATF‌، موجب تاثیرات سوء بر اقتصاد کشور می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پرداخت یکسویه و سیاسی به موضوع FATF‌، موجب تاثیرات سوء بر اقتصاد کشور می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پرداخت یکسویه و سیاسی به موضوع FATF‌، موجب تاثیرات سوء بر اقتصاد کشور می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مراسم رژه نیروهای مسلح روز گذشته به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین هفته دفاع مقدس، در تهران و سراسر کشور برگزار شد. در تهران مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری در سخنرانی‌اش در این مراسم که در جوار حرم حضرت امام خمینی‌(ره) بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، تاکید کرد: امروز قدرت دفاعی و توان بازدارندگی ایران به چنان رشد و سطحی رسیده که هیچ اهریمنی حتی جرأت و جسارت اینکه فکر تجاوز...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علیرضا زاکانی شهردار تهران باحضور در یکی از بیمارستان‌های تهران، از مجروحان اقدامات تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان عیادت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علیرضا زاکانی شهردار تهران باحضور در یکی از بیمارستان‌های تهران، از مجروحان اقدامات تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان عیادت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، همزمان با چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس، ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم هر ساله با فرارسیدن 31 شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره بزرگ مردانی که با تأسی از یاران سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به ندای «هل من ناصر ینصرنی» امام امت لبیک گفته و در کربلای ایران اسلامی حماسه‌ای...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه طی پیامی عروج ملکوتی سرتیپ دوم پاسدار دکتر رضا سراج را تسلیت گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پیام فرمانده کل سپاه درپی درگذشت رضا سراج آمده است: این سردار مجاهد از هنگام پوشیدن لباس سبز پاسداری و حضور حماسی در سنگر دفاع مقدس تا میدان‌های دفاع از ارزش‌ها و هویت انقلاب اسلامی در جبهه‌های مختلف جنگ اطلاعاتی، امنیتی، فرهنگی و روانی، ترجمان ایمان، دانش، اخلاص، شجاعت، فداکاری و مجاهدت حضور داشت و کارنامه درخشان او همیشه الهام بخش و درس آموز برای نسل جوان این سرزمین خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه طی پیامی عروج ملکوتی سرتیپ دوم پاسدار دکتر رضا سراج را تسلیت گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: آقای سراج نقش موثری در مقابله با فتنه‌ها، جهاد تبیین و روشنگری در مواجهه با انحراف های مختلف در مسیر انقلاب اسلامی علیه جبهه استکبار، جریان فتنه و انحراف داشتند.

خبرگزاری مهر

فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی در گذشته رضا سراج را تسلیت گفت.