یک‌شنبه 15 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم تجلیل از مدال آوران جهان و المپیک فدراسیون کشتی با حضور رییس مجلس و وزیر ورزش برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایرانسل شایعه نقش مشورتی مدیران ایرانسل در فرایند تأمین پیجر برای حزب‌الله لبنان را از اساس تکذیب کرد. برخی کانال‌های تلگرامی گزارش‌هایی به نقل از منابع بی و نام نشان حزب الله منتشر کرده و مدعی شده‌اند منشا ارسال پیجر‌های معیوب به لبنان، ایران و برخی چهره‌های شناخته شده سیاسی در کشور بوده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ خبر انفجار پیجر‌های نیرو‌های حزب الله در لبنان مثل بمب در جهان صدا کرده...

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از نظر اجرایی به فرض آنکه ما پیوستن به گروه مالی اقدام ویژه را بپذیریم، آمادگی فنی لازم در شبکه بانکی کشور وجود ندارد تا آن پیوستن را مفید نماید؛ پس بانک‌ها باید، در هر حال، نسبت به خروج از شرایط ضعیف فنی کنونی خود اقدام جدی بنمایند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پیوستن به FATF با وجود تحریم‌ها، ضررهای بیشتری دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

میرسلیم گفت: همه معتقدند که نپیوستن به گروه مالی اقدام مشترک خساراتی برای ما دارد ولی پیوستن به آن، بدون رفع تحریم‌ها، ضررهای بیشتری دارد و طبیعی است که بین بد و بدتر نباید بدتر را برگزید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صبح امروز، تیم‌های امدادی و داوطلب جمعیت هلال احمر شامل 12 پزشک عمومی و متخصص و 12 پرستار و امدادگر به کشور لبنان اعزام شدند.

خبرگزاری مهر

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پیوستن به FATF با وجود تحریم‌ها، ضررهای بیشتری دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رهبر انقلاب در 27 سال قبل در 27 شهریور 1376، در آستانه هفدهمین سال شروع هفته دفاع مقدس، سخنانی در رابطه با مسائل روز و قضیه فلسطین مطرح کرده بودند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسعود پزشکیان، رئیس جمهور ایران اکنون یک ماه و نیم است که در یکی از حساس‌ترین دوره های ریاست جمهوری از زمان انقلاب 1979 در ایران، بر سر کار آمده است. به گزارش الجزیره، در طول هفت هفته گذشته، ایران در بحبوحه تلاش ها برای دستیابی به آتش بس در غزه و همچنین افزایش تنش ها با اسرائیل مواجه بوده است. پزشکیان با مجموعه‌ای از چالش های سیاسی داخلی نیز روبه‌رو بوده است. رئیس‌جمهور روز دوشنبه در...

خبرگزاری تسنیم

همزمان با برگزاری سومین رزمایش نبی‌اکرم (ص)، ششمین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت یگان ویژه فاتحین 29 شهریور با حضور خانواده معظم شهدا برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران و جمعی از فرماندهان این نیرو با حضور در وزارت کشور با مؤمنی وزیر کشور دیدار و گفت‌وگو کردند. مؤمنی در این دیدار با اشاره به فعالیت‌های ارزنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های نظامی و سازندگی، نقش نیروی زمینی سپاه در برقراری امنیت مرزها را بسیار مهم ارزیابی کرد. سردار پاکپور نیز در این دیدار با تبریک آغاز به...

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران به برکت رهبری، روح مقاومت، ایستادگی و ثبات قدم از مرز تحریم‌های فشرده جهانی واقعاً عبور کرد و آنها را بی‌تاثیر و کم‌تاثیر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روز چهارشنبه 28 شهریور 1403 نشست «معمای آغاز جنگ ایران و عراق» در محل خبرگزاری خبرآنلاین برگزار خواهد شد

خبرگزاری تسنیم

سردار رمضان شریف: حماسه‌ها و موفقیت‌های امروز جبهه مقاومت از برکات انقلاب اسلامی و ناشی از بسط روح مقاومت و فرهنگ دفاع مقدس ملت ایران در فراسوی مرزهای کشور است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه هیچ مانعی پیش روی نیست همه موانع قابل برداشتن هستند، گفت: بعضی از ناترازی‌هایی که در کشور بوجود آمده را می‌توان با تکیه بر مردم حل کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نخستین رویداد ملی جهادگران کسب و کار بسیج اصناف که صبح امروز برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: اگر مردم در کنار ارتش، سپاه و سایرین به میدان نمی‌آمدند این پیروزی‌ها به دست نمی‌آمد. وی ادامه داد: 92 هزار شهید بسیجی که از فرهنگ عاشورا درس گرفته بودند به میدان آمدند و جنگ را به نفع ما تغییر دادند. همه...