یک‌شنبه 15 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه خبر آنلاین

روز چهارشنبه 28 شهریور 1403 نشست «معمای آغاز جنگ ایران و عراق» در محل خبرگزاری خبرآنلاین برگزار خواهد شد

خبرگزاری تسنیم

سردار رمضان شریف: حماسه‌ها و موفقیت‌های امروز جبهه مقاومت از برکات انقلاب اسلامی و ناشی از بسط روح مقاومت و فرهنگ دفاع مقدس ملت ایران در فراسوی مرزهای کشور است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه هیچ مانعی پیش روی نیست همه موانع قابل برداشتن هستند، گفت: بعضی از ناترازی‌هایی که در کشور بوجود آمده را می‌توان با تکیه بر مردم حل کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نخستین رویداد ملی جهادگران کسب و کار بسیج اصناف که صبح امروز برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: اگر مردم در کنار ارتش، سپاه و سایرین به میدان نمی‌آمدند این پیروزی‌ها به دست نمی‌آمد. وی ادامه داد: 92 هزار شهید بسیجی که از فرهنگ عاشورا درس گرفته بودند به میدان آمدند و جنگ را به نفع ما تغییر دادند. همه...

وب‌گاه 55 آنلاین

سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران، در مراسم افتتاح طرح‌های بسیج سازندگی گفت: ملت ایران به دلیل بزرگی و شجاعت خود از جنگ نمی‌ترسد و این ترس نداشتن، دشمنان را از جنگیدن با ایران بازداشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدا ایران و اسلام را تا ابد در مقابل هر تهاجمی بیمه کردند و ترس از قدرت‌ها را از بین بردند.

وب‌گاه الف

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اصابت موشک به اسرائیل غاصب در جریان طوفان الاقصی قلب استکبار را مجروح کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس؛ سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف "مشاور فرمانده کل سپاه و رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس" در آستانه فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز آغاز دفاع مقدس ملت ایران در جنگ تحمیلی 8 ساله رژیم بعثی صدام و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن، در جمع کارکنان این مرکز با گرامیداشت حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان اسلام...

خبرگزاری دانشجو

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اینها که یک روزی به چیزی کمتر از شکستن نظام ما تن نمی‌دادند، امروز از ما می‌خواهند به آنها خفیف حمله کنیم و تمنا می‌کنند خویشتن‌داری کنیم.

خبرگزاری دانشجو

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی گفت: پس‌گرفتن و حفظ خرمشهر بدون زحمت و روحیه انقلابی ممکن نبود و اکنون هم دشمن آسیب رساندن به روحیه انقلابی مردم را دنبال می‌کند و وظیفه ما جلوگیری از این برنامه‌های دشمن است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه به منظور افتتاح چندین پروژه خدمت رسانی سپاه پاسداران در استان اردبیل از جمله پروژه غدیر معاونت فناوری اطلاعات سپاه حضرت عباس (ع) استان به عنوان طرح پایلوت کشوری، پروژه‌های سازندگی، مهندسی، بهداشتی و درمانی و خدمات کارکنان به صورت حضوری و ارتباط تصویری در سراسر استان اردبیل به اردبیل سفر کرده است. دیدار با خانواده‌های...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه به منظور افتتاح چندین پروژه سپاه پاسداران به استان اردبیل سفر کرد.

خبرگزاری مهر

اولین رویداد ملی جهادگران و الگوهای موفق کسب و کار بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با حضور سردار علی فضلی افتتاح شد.

خبرگزاری مهر

فرمانده کل سپاه به منظور افتتاح چندین پروژه سپاه پاسداران وارد دارالارشاد اردبیل شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آن انصافی که شهید رئیسی در خصوص دولت قبل به خرج داد، حال رئیس‌جمهور پس از او، درباره او و دولتش به کار می‌برد، به نظر می‌رسد مسعود پزشکیان علاقه‌ای به پیمودن آن مسیر بی‌انصافی دولت روحانی ندارد.