یک‌شنبه 15 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری تسنیم

رییس جمهور گفت: تلاش‌های اصلی برای آماده‌سازی و پرتاب چمران 1 در دولت گذشته صورت گرفته و باید از همه دست‌اندرکاران این دستاورد مهم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت دفاع، وزارت ارتباطات، وزارت علوم و شرکت‌های دانش‌بنیان همکار صمیمانه قدردانی کنیم.

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور گفت: ایجاد وحدت و انسجام در عرصه داخلی و در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی، عزت و اقتدار ما را ارتقا می‌بخشد.

خبرگزاری میزان

رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت با تبریک پرتاب موفق ماهواره تحقیقاتی «چمران - 1» گفت: حق این است که بگوییم تلاش‌های اصلی برای آماده‌سازی و پرتاب این ماهواره در دولت گذشته صورت گرفته و باید از همه دست‌اندرکاران این دستاورد مهم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت دفاع، وزارت ارتباطات، وزارت علوم و شرکت‌های دانش‌بنیان همکار صمیمانه قدردانی کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار ایرج مسجدی در همایش تمدنی از طبرستان تا یمن هم قدم با مسجد الاقصی با بیان اینکه شهدا زنده هستند، گفت: شهدا زنده و زندگی بخش هستند و دلیل آن ممکن است سال‌های طولانی از شهادت شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم گذشته باشد اما نام و یاد آنها همیشه جاوید است. وی با اظهار اینکه نام و یاد شهدا همواره در طول تاریخ می‌درخشد، افزود: راه شهدا, آرمان و مکتب شهدا...

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده فضایی نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: زیرسیستم‌ها و ماژول‌های ماهواره‌بر «قائم -105» در حال تست است و طی یک سال آینده اولین پرتاب تحقیقاتی خود را انجام خواهد داد. همچنین ماهواره نور -4 نیز تا یک‌سال آینده به فضا پرتاب خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به افزایش تلفات روزانه ارتش اسرائیل دربرابر رزمندگان مقاومت گفت: به واسطه افزایش شمار کشته‌ها، ارتش اسرائیل مدام به نتانیاهو فشار می‌آورد که جنگ و آتش را با فلسطینی‌ها تمام و آتش بس کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار «صابری مقدم» افزود: همه این افراد بعد از خدمت سربازی وارد اجتماع و بازار کار می شوند لذا فرصت بسیار خوبی است که حسب تدبیر فرمانده معظم کل قوا از این فرصت استفاده کرده و به آنها مشاوره داده و آموزش های مناسب با بازار کار را به آنها ارائه دهیم تا بعد از خدمت به صورت افرادی موثر وارد بازار کار شوند. سردار صابری مقدم تصریح کرد: از 7 سال پیش نیروهای...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علی جعفرآبادی فرمانده فضایی نیروی هوافضای سپاه پاسداران در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه خبر سیما با اشاره به پرتاب موفق ماهواره «چمران -1» گفت: پرتاب امروز یک ویژگی منحصربه‌فرد داشت چون یک پروژه چندوجهی بود. وی افزود: کارفرمای این پروژه سازمان فضایی ایران است که متعلق به دولت است، ماهواره‌بر، توسط سپاه پاسداران ساخته شده و ماهواره توسط شرکت صاایران...

خبرگزاری مهر

فرمانده فضایی نیروی هوافضای سپاه گفت: زیرسیستم‌ها و ماژول‌های ماهواره‌بر «قائم -105» در حال تست است و طی یک سال آینده اولین پرتاب تحقیقاتی خود را انجام خواهد داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاظم غریب آبادی به عنوان معاون حقوقی و بین المللی عباس عراقچی وزیر خارجه انتخاب شد.

خبرگزاری تسنیم

پرتاب موفقیت‌آمیزماهواره چمران، 3 شاخص اصلی داشت که آن را از سایر ماهواره‌های ایران متمایز می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار جعفرآبادی با اشاره به برنامه‌های فرماندهی فضایی نیروی هوافضای سپاه پاسداران تاکید کرد: ما در سلسله پرتاب ماهواره‌های نور تا یک سال آینده ماهواره نور -4 را به فضا پرتاب خواهیم کرد که تکمیل شده و ویرایش پیشرفته ماهواره نور 3 است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قالیباف عنوان کرد: در راستای تعامل صحیح دولت و مجلس، ضروریست انتصابات رده های میانی هیئت دولت نیز در چارچوب اصولی که رییس جمهور محترم، تحت عنوان وفاق ذکر کرده اند، صورت گیرد.