چهارشنبه 2 خرداد 1403

سید محمد موسوی

سید محمد موسوی

وب‌گاه ورزش سه

تقابل سرعتی‌زن هایی دو تیم پیکان تهران و فولاد سیرجان فوق‌العاده جذاب خواهد بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر مجمع روحانیون می‌گوید: کسانی که میوه انتخابات را چیده و از کشته خویش ناخرسندند، گریبان کسانی را گرفته‌اند که با اکثریت همراهی و همدلی کرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

موسوی خوئینی ها در یادداشتی نوشت: عده‌ای از شدت و گستردگی تبلیغات دشمنان علیه انتخابات سخن می‌گویند ولی با توجه به انبوه تبلیغاتی که برگزارکنندگان انتخابات و طرفدارانشان، به‌ویژه از طریق صداوسیما، برای توجیه و اقناع مردم به کار بستند، شایسته است که عدم مشارکت را به حساب هوشمندیِ مردم ایران بگذارند، نه به حساب تبلیغات دشمنان.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از پشت صحنه مستند احمد با حضور چهره‌های شاخص سیاسی مشاهده می کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری از دیدار سیدحسن و سیدیاسر خمینی با رئیس دفتر رهبر انقلاب در حاشیه یک مراسم منتشر شد.

وب‌گاه ورزش سه

کاپیتان فولاد سیرجان فقط پنج مسابقه تا قهرمانی فاصله دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسن روحانی با بیان خاطراتی از جلسه خود با سید احمد خمینی، صادق قطب زاده و موسوی خوئینی‌ها درباره احتمال تجاوز نظامی عراق به ایران پرداخت.

وب‌گاه ورزش سه

فولاد سیرجان جای هیچگونه اشتباهی در مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال ندارد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان در هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان موفق به شکست گیتی پسند اصفهان شد

خبرگزاری تسنیم

تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان در هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان موفق به شکست گیتی پسند اصفهان شد تا ضمن صدرنشینی با 21 برد و 60 امتیاز به کار خود در مرحله گروهی پایان بدهد.

وب‌گاه الف

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بالغ بر 700 میلیون دلار در فاز 14 پارس جنوبی با ماشین‌سازی قرارداد بسته شد و این پروژه بدون تاخیر حتی دو سال زودتر از موعد مقرر تحویل شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال حجت الاسلام و المسلمین حاج سید احمد خمینی (ره) و بزرگداشت آیت‌الله سید محمد موسوی بجنوردی (ره) در حرم مطهر امام خمینی (س) برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران از سال گذشته تاکنون بیش از 30 هزار میلیارد تومان، پروژه فقط در سطح مناطق اجرا و شهروندان از آن بهره‌مند شده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

با پایان رای گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و آغاز شمارش آرا، مشرق تازه‌ترین نتایج شمارش و تجمیع آرا در استان‌ها و شهرستان‌های سراسر کشور را در قالب جداول جداگانه منتشر می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

امشب یکشنبه 13 اسفندماه، مراسم بزرگداشت آیت الله سید محمد موسوی بجنوردی از سوی حجت الاسلام سید حسن خمینی در مسجد امام حسن عسکری (ع) قم برگزار شد. / ایسنا

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس راهور منطقه 11 گفت: با توجه به تجمع و تردد بالای موتورسیکلت‌ها، بالغ بر 90 درصد تصادفات این منطقه مربوط به راکبان آنهاست.