سه‌شنبه 1 خرداد 1403

سید محمد موسوی

سید محمد موسوی

خبرگزاری میزان

رئیس‌جمهور در پیامی رحلت حضرت آیت‌الله سید محمد موسوی بجنوردی را تسلیت گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس جمهور در پیامی رحلت عالم پارسا آیت‌الله سید محمد موسوی بجنوردی را به حوزه های علمیه، علمای اعلام، شاگردان، علاقمندان و نیز داماد بزرگوار و فاضل و خانواده گرامی ایشان، تسلیت گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی در پیامی با تسلیت درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی نوشت: این عالم جلیل‌القدر از شخصیت‌های بزرگ علمی و صاحب نظراتی بدیع و از استادان برجسته معارف اسلامی به خصوص فقه و تربیت کننده شاگردان فراوان و از پیشگامان مؤثر در عرصه انقلاب و مدافعان شایسته اندیشه و راه حضرت امام بود. فقدان او خسارتی بزرگ برای اسلام و ایران و حوزه‌های علمی بود که تنها لطف ویژه حضرت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور در پیامی درگذشت آیت‌الله سید محمد موسوی بجنوردی را به حوزه‌های علمیه، علمای اعلام، شاگردان، علاقمندان و نیز داماد و خانواده گرامی وی تسلیت گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور در پیامی رحلت عالم پارسا حضرت آیت‌الله سید محمد موسوی بجنوردی را تسلیت گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس دولت سیزدهم در پیامی درگذشت آیت‌الله سید محمد موسوی بجنوردی را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس جمهور در پیامی رحلت عالم پارسا آیت‌الله سید محمد موسوی بجنوردی را به حوزه های علمیه، علمای اعلام، شاگردان، علاقمندان و نیز داماد بزرگوار و فاضل و خانواده گرامی ایشان، تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم

رئیسی در پیامی درگذشت آیت‌الله سید محمد موسوی بجنوردی را به حوزه‌های علمیه، علمای اعلام، شاگردان، علاقمندان و نیز داماد و خانواده گرامی وی تسلیت گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس دولت اصلاحات، درگذشت آیت الله موسوی بجنوردی را تسلیت گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله سید محمد موسوی بجنوردی (ره) که پدر همسر سیدحسن خمینی بوده است، بر اثر یک دوره بیماری صبح امروز دار فانی را وداع گفت. به گزارش عرشه آنلاین، انتشار تصاویری نشان داد این شرکت پروانه کسب داشته است، اما مسئولان اتاق اصناف می‌گویند داشتند پروانه کسب مجوز پیش فروش نیست. صف شاکیان کوروش کمپانی به حدود دو هزار نفر رسیده است که هر کدام طلبشان از این شرکت متفاوت است، شاکیان این پرونده...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیت الله موسوی سید محمد بجنوردی (ره) صبح امروز چشم از جهان فروبست.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از آیت الله موسوی بجنوردی در کنار داماد و نوه اش را مشاهده می کنید.

خبرگزاری تسنیم

آیت الله سید محمد موسوی بجنوردی (ره) صبح امروز پس از طی یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله موسوی سید محمد بجنوردی (ره) صبح امروز چشم از جهان فروبست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله موسوی سید محمد بجنوردی (ره) صبح امروز پس از طی یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت آیت الله موسوی سید محمد بجنوردی (ره) صبح امروز پس از طی یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت گزارش جماران، ایشان که فرزند آیت الله العظمی سید حسن بجنوردی بود، در سال 1326 هجری شمسی در نجف اشرف متولد شد و تحصیلات حوزوی خود را نیز در همان شهر نزد اساتیدی همچون حضرات آیات امام خمینی، خوئی، حکیم و...

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون وزیر صمت گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده، تلاش می‌کنیم در قالب تهاتر تراکتور صادر و در ازای آن گوشت و نهاده دامی وارد کنیم.