شنبه 29 اردیبهشت 1403

سیلاب

سیلاب

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی برای برخی استان ها هشدار صادر کرد.

وب‌گاه فرارو

موج بارشی جدید در برخی استان‌ها پیش بینی شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی‌رنگ آورده است: وقوع رگبار باران، رعد و برق، تگرگ، صاعقه، وزش باد نسبتا شدید تا شدید و در نواحی مستعد گردوخاک یک‌شنبه (23 اردیبهشت) در دامنه و ارتفاعات آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی و شمال زنجان و دوشنبه (24 اردیبهشت) در دامنه و ارتفاعات استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، اردبیل، گیلان،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع محلی در ولایت بغلان اعلام کردند تاکنون مرگ بیش از 210 نفر در شهرستان‌های «بغلان مرکزی» و «برکه» در پی سرازیرشدن سیل‌های روز گذشته تأیید شده است. «محمدنسیم» یکی از بزرگان محلی در شهرستان برکه به «هشت صبح» گفته است بر اثر این سیلاب بیش از دو هزار خانه در منطقه «فلول» و چندین روستای این شهرستان تخریب شده است. وی افزود اجساد بیشتر قربانیان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، یوسف غفارزاده مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی با بیان اینکه افتتاح سد قیزقلعه‌سی به عنوان مهمترین طرح مرزی شمال غرب کشور با حضور آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور ایران و الهام علی‌اف رئیس جمهور آذربایجان طی روز‌های آینده صورت خواهد گرفت، اظهار کرد: این طرح شامل توسعه سد مخزنی خداآفرین در 196 کیلومتری...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق گفته کارشناس هواشناسی، مسافران تعطیلات آخر هفته مراقب باشند؛ بارندگی در غرب کشور شدید خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی با صدور نارنجی‌رنگ از تشدید فعالیت سامانه در 24 استان کشور تا پایان هفته خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشورمان با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار شدید باران و رعد و برق در 24 استان کشور و احتمال وقوع سیلاب از آماده‌باش امدادگران تا پایان هفته خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی با صدور نارنجی‌رنگ از تشدید فعالیت سامانه در 24 استان کشور تا پایان هفته خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت ایران در این پنج دهه تقریباً هیچ فعالیت کارآمدی در حوزه دیپلماسی آب نکرده است. ایران در واقع صبر کرده که طرف مقابل هر کاری دوست دارد انجام دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناسی هواشناسی درباره اینکه امروز و فردا در چه مناطقی از کشور سامانه بارشی فعال خواهد بود توضیح داد. کارشناسی هواشناسی درباره اینکه امروز و فردا در چه مناطقی از کشور سامانه بارشی فعال خواهد بود توضیح داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: آخرین داده‌های سامانه پایش کیفی هوای کشور نشان می‌دهد، هوای 2 شهر خوزستان روز سه‌شنبه در وضعیت قرمز و ناسالم قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی هشدار نارنجی برای برخی مناطق صادر کرد.

خبرگزاری دانشجو

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی طی امروز تا آخر هفته در 14 استان از احتمال طغیان رودخانه‌ها، سیلاب، آب‌گرفتگی و خسارت به کشاورزان خبر داد.