شنبه 15 اردیبهشت 1403

سیلاب

سیلاب

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌پرداخت نکردن حقابه ایران از رودخانه هیرمند توسط افغانستان در حالی است که انتشار تصاویر ماهواره ای از انحراف بخش عمده ای از آب رودخانه مرزی مشترک به سمت شوره زار گودزره در این کشور بار دیگر حاشیه ساز شده است. پرداخت نکردن حقابه ایران از رودخانه هیرمند توسط افغانستان در حالی است که انتشار تصاویر ماهواره ای از انحراف بخش عمده ای از آب رودخانه مرزی مشترک به سمت شوره زار گودزره در این کشور...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز پنجشنبه در بیشتر مناطق نیمه شرقی در بعضی ساعات رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید رخ می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی پنجشنبه و جمعه (6 و 7 اردیبهشت) استقرار هوای پایدار و افزایش دما طی روز در نیمه‌غربی کشور و تداوم فعالیت سامانه بارشی در بخش‌های شرقی و مرکزی کشور پیش‌بینی می‌شود، گفت: «طی پنجشنبه همه فعالیت‌های مرتبط با طبیعت مانند کوهنوردی و دره‌نوردی خطرناک است.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طی امروز و فردا استقرار هوای پایدار و افزایش دما طی روز در نیمه غربی کشور و تداوم فعالیت سامانه بارشی در بخش‌های شرقی و مرکزی کشور پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه الف

طی امروز و فردا استقرار هوای پایدار و افزایش دما طی روز در نیمه غربی کشور و تداوم فعالیت سامانه بارشی در بخش‌های شرقی و مرکزی کشور پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: تیم های امدادی در حال تخلیه آب از معابر و منازل مسکونی شهرستان زیرکوه با لجن کش ها و موتور پمپ ها هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی پنجشنبه همه فعالیت‌های مرتبط با طبیعت مانند کوهنوردی و دره‌نوردی خطرناک است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت در شهرستان زیرکوه شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

کارشناس محیط زیست می‌گوید: در دهه 1390-1400 بارندگی ایران به طور متوسط حدود 11 درصد، آب‌های سطحی حدود 44 درصد و آب‌های تجدیدپذیر حدود 32 درصد کاهش یافته است. در دهه‌های اخیر میانگین دمای شهرهای اصلی ایران حدود 0.6 درجه سانتی‌گراد افزایش یافته است. پیش‌بینی‌ها تا 1415 بین 0.7 (در سناریوی متوسط) تا 1 (در بدترین حالت) درجه افزایش دما را نشان می‌دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: طی پنجشنبه همه فعالیت‌های مرتبط با طبیعت مانند کوهنوردی و دره‌نوردی خطرناک است.

وب‌گاه عصر ایران

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی: بارش باران در جاده های اصلی و فرعی شهرستان های کلات، مشهد، طرقبه - شاندیز، نیشابور، صالح آباد، قوچان و باخرز را لغزنده کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌یک کارشناس مستقل هواشناسی با یادآوری اعلام هشدار نارنجی از سوی سازمان هواشناسی برای برخی مناطق کشور، از مردم خواست هشدارها را جدی بگیرند و از اتراق در کنار رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند. او از کوچ نشینان هم خواست که از امروز (دوشنبه) تا اواخر چهارشنبه و پنج شنبه کوچ خود را متوقف کنند. یک کارشناس مستقل هواشناسی با یادآوری اعلام هشدار نارنجی از سوی سازمان هواشناسی برای برخی مناطق...

وب‌گاه عصر ایران

فعالیت سامانه بارشی جدید در استان کرمان و بارندگی‌های چند ساعت گذشته باعث جاری شدن سیلاب و وارد آمدن خسارت به برخی از زیرساخت‌ها همانند تخریب شبکه آب شرب مناطق روستایی در منطقه جلگه شور زرند شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به زیر آب رفتن بخشی از خط راه‌آهن گلستان مانع از رسیدن قطار مسافری تهران به مقصد «گرگان» شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لحظه وحشتناک ریزش چند خانه بر اثر بارندگی و سیلاب در کاشان را ببینید لحظه وحشتناک ریزش چند خانه بر اثر بارندگی و سیلاب در کاشان را ببینید