جمعه 8 تیر 1403

سیلوا با خانواده در فرودگاه امام خمینی (ره)/ نخستین خرید زمستانی استقلال وارد تهران شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سیلوا با خانواده در فرودگاه امام خمینی (ره)/ نخستین خرید زمستانی استقلال وارد تهران شد

رافائل سیلوا به عنوان نخستین خرید زمستانی استقلال، ساعاتی پیش وارد تهران شد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال برای تقویت تیم خود جهت حضور پرقدرت در نیم فصل دوم، با رافائل سیلوا به عنوان نخستین خرید زمستانی به توافق رسید و این بازیکن که مطالباتی از فصل قبل داشت و یک سال نیز از قراردادش با آبی ها باقی مانده بود، تصمیم گرفت تا یک بار دیگر به این تیم بازگردد و شکایت خود از این تیم را پس بگیرد.

در شرایطی که باشگاه استقلال حدود هفده روز پیش از قرارداد خود با سیلوا خبر داده بود، اما این بازیکن به دلیل برخی مشکلات، نتوانست برای اضافه شدن به تمرینات تیم، خودش را به تهران برساند تا اینکه بالاخره این اتفاق رخ داد و مدافع برزیلی امشب وارد کشور شد.

سیلوا که در فصول قبل و زمان حضور در استقلال با خانواده اش در تهران شکونت داشت، این بار نیز به همراه همسر و هر دو فرزندش به ایران آمده تا احتمالا از فردا بتواند در تمرینات تیم شرکت کرده و در دسترس جواد نکونام باشد.

رسانه رسمی استقلال که حضور سیلوا در تهران را با تیتر "بازگشت مدافع برزیلی به خانه آبی" اطلاع رسانه کرده، نوشته است: رافائل سیلوا مدافع برزیلی که به عنوان اولین خرید نیم فصل به استقلال پیوسته است، دقایقی پیش با همراهی خانواده‌اش، وارد تهران شد.

او پس از پیاده شدن از هواپیما با استقبال مسئولان استقلال روبه‌رو و راهی محل اسکان خود شد. سیلوا که به استقلال بازگشته، از حضور دوباره در ایران و پوشیدن پیراهن آبی ابراز خرسندی کرد.

سیلوا با خانواده در فرودگاه امام خمینی (ره)/ نخستین خرید زمستانی استقلال وارد تهران شد 2
سیلوا با خانواده در فرودگاه امام خمینی (ره)/ نخستین خرید زمستانی استقلال وارد تهران شد 3