شنبه 7 مهر 1403

سیلی محکم بی‌بی به گوش اسرائیل / شهادت نصرالله چه معنایی برای حزب‌الله دارد؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
سیلی محکم بی‌بی به گوش اسرائیل / شهادت نصرالله چه معنایی برای حزب‌الله دارد؟

خبرگزاری سی ان ان با رسانه‌ای شدن شهادت رهبر حزب‌الله لبنان در جریان حمله تروریستی اسرائیل به پیامدهای این ترور خونین برای این جنبش پرداخت

سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در پی حملات 24 ساعت اخیر اسرائیل به مقر رسمی حزب‌الله در منطقه ضاحیه در بیروت، به شهادت رسید؛ خبری که جهان را در شوک فرو برد و به سرخط رسانه‌های جهان تبدیل شد. این حملات در حالی از عصر جمعه ششم مهر در منطقه ضاحیه آغاز شد که حاضران آن را بی‌سابقه‌ترین حمله اسرائیل به لبنان پس از جنگ 33 روزه در سال 2006 توصیف کردند.

حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به بیروت در طول شب گذشته ادامه یافت و چند منطقه دیگر در ضاحیه جنوبی این شهر هدف قرار گرفت. گزارش رسانه‌های خارجی از بیش از 33 حمله پیاپی جنگنده‌های تل‌آویو به ضاحیه طی شبانه روز گذشته حکایت داشته است که در پی آن دبیرکل حزب الله به شهادت رسید. اقتصادنیوز در ادامه مواضع رسانه‌های جهان در ارتباط با شهادت حسن نصر الله را بازتاب داده است.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «پس‌لرزه نظم جدید در جهان!/ نقشه نتانیاهو کابوس اسرائیل می‌شود؛ آماده‌باش حزب الله برای خیز تازه» بخوانید.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.