جمعه 4 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر آموزش و پرورش درباره جذب معلمان حق التدریس گفت: همه چیز را قانون تعیین تکلیف کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با تشدید فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع سیل در هفت استان شمالی و شمال شرقی کشور، امدادگران در این مناطق به حالت آماده‌باش درامدند.

وب‌گاه عصر ایران

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی، احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه، تگرگ، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی و احتمال سقوط سنگ در نواحی کوهستانی در هفت استان اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی و مناطق مرکزی و شرقی استان فارس برای امروز و فردا، جمعه و شنبه وجود دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر آموزش و پرورش درباره جذب معلمان حق التدریس گفت: همه چیز را قانون تعیین تکلیف کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام‌جمعه سمنان با انتقاد از مصوبه جنجالی مجلس شورای اسلامی مبنی بر تعطیلی روز‌های شنبه از ایام هفته گفت: مشکلات اقتصادی کشور ارتباطی با تعطیل بودن روز شنبه ندارد.

وب‌گاه فرارو

ویدئویی در فضای مجازی دست به دست می شود که در آن علت وقوع سیل در مشهد به تصویر کشیده شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بارش های بی‌امان باران در مشهد که به سیل رسید، چند روزی می شود که در مشهد مردم را از کار و بار انداخته است. بارش های بی‌امان باران در مشهد که به سیل رسید، چند روزی می شود که در مشهد مردم را از کار و بار انداخته است. به گزارش عرشه آنلاین؛ به دنبال بارش‌های اخیر در مشهد در صحنه‌ای جالب لحظه برخورد صاعقه به یک برج در مشهد فیلمبرداری شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه مشهد با اشاره به جان باختن چند شهروند در سیل مشهد، گفت: این داغی که برای خانواده‌ها به وجود آمد، اسباب تأثر و تأسف بود اما شما عزیزان باید توجه داشته باشید که وقوع این سیل یک بلای طبیعی بود که متولیان امر را غافلگیر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه مشهد با اشاره به جان باختن چند شهروند در سیل مشهد، گفت: این داغی که برای خانواده‌ها به وجود آمد، اسباب تأثر و تأسف بود اما شما عزیزان باید توجه داشته باشید که وقوع این سیل یک بلای طبیعی بود که متولیان امر را غافلگیر کرد.

وب‌گاه الف

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: بدون امام عادل، عدالت در جامعه قابل تحقق نیست و بنابراین، ولایت مقدم بر عدالت است و اگر ولایت بود، عدالت محقق می‌شود و غیر از این محال است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بارندگی‌های رگباری روز گذشته موجب آب‌گرفتی معابر و خیابان های روستای محمدعلی پهلوان در حاشیه شهر بجنورد شد.

وب‌گاه عصر ایران

مدیر بحران شهرداری مشهد همچنین خودرو‌هایی که در سیل گرفتار شده بودند و آب آن‌ها را برده بود را کارتنی خواند و گفت این خودرو‌ها آهنی نبوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جلسه پیگیری موضوعات ویژه استان مازندران از جمله مسائل تالاب میانکاله با حضور رئیس جمهور در محل استانداری برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

علم الهدی تصریح کرد: نباید از موضوعات دلگرم‌کننده در بحران اخیر غافل شد. الحمدلله در این جریانی که پیش آمد، امداد ملت خیرخواه و غیور منطقه سیدی پای کار آمد که باید قابل‌توجه و هدف تکریم قرار بگیرد. امداد مخلص هلال احمر، عزیزان بسیج، برادران آستان‌قدس و همه دست‌اندرکاران پای کار بود که فقط یک قلم از آن، تأمین وضع تغذیه برادران و خواهران سیل زده به‌عنوان بخشی از اقدامات قابل‌توجه آستان...

وب‌گاه فرارو

ویدئویی از لحظات نفس‌گیر محبوس شدن یک شهروند در خودروی شخصی‌اش در سیل مشهد را مشاهده کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه مشهد گفت: بدون امام عادل، عدالت در جامعه قابل تحقق نیست و بنابراین ولایت مقدم بر عدالت است و اگر ولایت بود، عدالت محقق می‌شود.