جمعه 4 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه خبر آنلاین

«آنهایی که بغل‌شان می‌کردم و عبورشان می‌دادم بچه‌های کلاس اول بودند، دانش‌آموزان خودم همان‌هایی هستند که داشتند وسط سیلاب بازی می‌کردند، پنجمی‌ها و ششمی‌ها اتفاقا نه تنها نیازی به کمک نداشتند که حتی حسابی مشغول شیطنت بودند. اما برای کلاس اولی‌ها سخت بود،‌هم ترسیده بودند و اینکه آب خیلی سرد بود.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر بحران شهر مشهد با دستور استاندار برکنار شد. مدیر بحران شهر مشهد با دستور استاندار برکنار شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ با دستور استاندار و رئیس ستاد بحران استان خراسان رضوی به شهردار مشهد، مدیر بحران شهرداری مشهد در پی ایجاد حواشی اخیر عزل شد.

وب‌گاه فرارو

با دستور استاندار و رئیس ستاد بحران استان خراسان رضوی به شهردار مشهد، مدیر بحران شهرداری مشهد در پی ایجاد حواشی اخیر عزل شد.

وب‌گاه فرارو

فیلمی منتشر شده در فضای مجازی که به نظر محسن داوری، فرماندار مشهد است که به جای چاره مدیریت سیل و بحران، نقش پلیس راهنمایی و رانندگی را بازی می‌کند!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با دستور استاندار و رییس ستاد مدیریت بحران استان خراسان رضوی به شهردار مشهد، مدیر بحران شهرداری مشهد در پی ایجاد حواشی اخیر عزل شد.

وب‌گاه الف

مدیر بحران شهرداری مشهد با دستور استاندار خراسان رضوی عزل شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بارش نیم ساعته و کم سابقه باران در مشهد موجب فوت حداقل 8 نفر در این شهر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی طرح‌های ملی آب با تاکید بر اینکه میزان بارش‌های 10 استان همچنان مطلوب نیست، گفت: میزان بارندگی‌ها در کشور مطلوب است، البته با توجه به وضعیت بارش‌ها در شهرهای تهران و مشهد، ورامین، رودهن و بومهن نیازمند مدیریت مصرف و کاهش بین 15 تا 20 درصد هستند.

وب‌گاه عصر ایران

با توجه به اینکه هنگام بارندگی شدید و اعلام هشدار وقوع سیل، احتمال وقوع سیلاب شدید در جویبارهای آرام، بسیار زیاد است و آب‌های در حال جریان به‌راحتی می‌توانند تعادل افراد را بر هم زند و باعث غرق شدن آن‌ها شود، نکات ایمنی زیر را رعایت کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر بحران شهرداری مشهد با دستور استاندار خراسان رضوی عزل شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرماندار کوهبنان گفت: حادثه در یکی از کارگاه‌های معدن اصلی زغال سنگ طغرالجرد جان یک کارگر را گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با دستور استاندار و رییس ستاد مدیریت بحران استان خراسان رضوی به شهردار مشهد، مدیر بحران شهرداری مشهد عزل شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام اظهار کرد: در پی بارش شدید باران و وقوع سیل و آبگرفتگی در بخش‌های مختلف استان خراسان رضوی، حسب دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق آسیب‌دیده شهر مشهد حاضر و همچنین از روستا‌های سیل‌زده فریمان و درگز بازدید شد. ترکمانه با اشاره به حضور ستاد اجرایی در مرحله دوم امدادرسانی در مناطق سیل‌زده...

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان امداد و نجات، گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در 7 استان به حالت آماده باش قرار گرفتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تا امروز، 45 درصد از تولید جهانی آب شیرین‌کن در خلیج فارس متمرکز شده و این منطقه میزبان بزرگ‌ترین مجتمع‌های آب شیرین‌کن در جهان است.